رمان | رمان عاشقانه | نودهشتیا

رمان,رمان جدید,رمان نودهشتیا,خواندن رمان آنلاین,دانلود رمان جدید,رمان های زیبای عاشقانه ایرانی,رمان اجتماعی,نودهشتیا,داستان های واقعی

رمان | رمان عاشقانه | نودهشتیا

رمان,رمان جدید,رمان نودهشتیا,خواندن رمان آنلاین,دانلود رمان جدید,رمان های زیبای عاشقانه ایرانی,رمان اجتماعی,نودهشتیا,داستان های واقعی


A-D-S

جانم فدای رهبر سید علی

جانــم فــــدای رهــبــــر
همه رمان های وبلاگ مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و فعالیت میکند.

در صورت نارضایتی نویسنده رمان از وبلاگ برداشته خواهد شد!

برای ارسال رمان از تماس با ما اقدام کنید

ما در شبکه های اجتماعی

نویسندگان
تبلیغات
خرید بک لینک

دانلود رمان اشتباه شیرین کامپیوتر،pdf،ایفون،اندروید

دانلود رمان اشتباه شیرین برای کامپیوتر و لپ تاپ Pdf پی دی اف
دانلود رمان زیبا اشتباه شیرین برای گوشی موبایل اندروید آیفون
رمان ایرانی اشتباه شیرین با لینک مستقیم و رایگان از سرور اختصاصی بلاگ بیان
کاربر گرامی با عرض پوزش لینک به دستور کارگروه محترم تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف گردید
نویسنده: خانم samane taromi
با تشکر از نویسنده عزیز بابت نوشتن رمان زیبای اشتباه شیرین
تعداد صفحه 170  Pdf
خلاصه رمان:
رمان درباره ی دو تا دانشجو هست که با یکدیگر پایان نامه شان را ادامه میدهند… طی مشکلاتی با هم ازدواج میکنند و سر بچه به مشکل بر میخورند و …
قسمتی از رمان:

از پنجره به برف های سفید بیرون نگاه میکنم .ازاین همه زیبایی واقعا به شوق میام همیشه عاشق برف بودم وقتی برف میومد مثل بچه های کوچیک میشدم ودوست داشتم برم بیرون وبرف بازی کنم .
– سارا ؟ سارا بیداری ؟بیا صبحونه
صدای مامان مژگانم بود که برای صبحونه صدام میکرد از کنار پنجره دل کندم وبه آشپزخونه رفتم .
– سلام مامان صبح بخیر
– سلام صبح بخیر بشین برات چایی بریزم
– شما بشین خودم میریزم داشتم برای خودم چایی میزیختم که بابا حاضروآماده اومد آشپزخونه گفتم : سلام بابا صبح بخیر

نوول ها مرجع دانلود رمان ایرانی

– سلام ساراخانم صبح شما هم بخیر
– چایی میخورید؟
– بله لطفا
برای بابا چایی ریختم وخودم هم کنارشون نشستم .بهتره یه کوچولو از خودم بگم من سارا طاهری آخرین بچه یه خانواده پنج نفره وآخرین نوه عماد شایگان هستم .ماهمگی در یک آپارتمان چهار واحده زندگی میکنیم .طبقه اول مامانی وآقاجون طبقه دوم دایی جان طبقه سوم ما وطبقه چهارم هم مال دایی مهرداد که هنوز ازدواج نکرده .کلا ما خانواده شلوغی هستیم
باباپرسید:فرهاد هنوز خوابه...

جهت دانلود با فرمت مورد نظرتون رو لینک های زیر کلیک کنید

👇👇👇

کاربر گرامی با عرض پوزش لینک به دستور کارگروه محترم تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف گردید


نظرات  (۳)

بد نبود میتونست بهتر باشه در اصل کسل اور بودو شبیه بقیه رمانا
چرا توی ورد  قاتی پاتی میاره انگلیسی هس
پاسخ:
با برنامه Pdf بخونید.
قشنگ بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
A-D-S