رمان | رمان عاشقانه | نودهشتیا

رمان,رمان جدید,رمان نودهشتیا,خواندن رمان آنلاین,دانلود رمان جدید,رمان های زیبای عاشقانه ایرانی,رمان اجتماعی,نودهشتیا,داستان های واقعی

رمان | رمان عاشقانه | نودهشتیا

رمان,رمان جدید,رمان نودهشتیا,خواندن رمان آنلاین,دانلود رمان جدید,رمان های زیبای عاشقانه ایرانی,رمان اجتماعی,نودهشتیا,داستان های واقعی


A-D-S

جانم فدای رهبر سید علی

جانــم فــــدای رهــبــــر
همه رمان های وبلاگ مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و فعالیت میکند.

در صورت نارضایتی نویسنده رمان از وبلاگ برداشته خواهد شد!

برای ارسال رمان از تماس با ما اقدام کنید

ما در شبکه های اجتماعی

نویسندگان
تبلیغات
خرید بک لینک

۴۱ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

عکس + تصادف حسام نواب صفوی در جاده سوادکوه 26 مهر 1394

واژگونی خودرو حسام نواب صفوی در شمال
اخبار جزئیات تصادف بازیگر مشهور حسام نواب صفوی در جاده شمال سوادکوه
عکس تصاویر فیلم تصادف ماشین حسام نواب صفوی در جاده شمال سواد کوه
وضعیت حال حسام نواب صفوی بعد از تصادف اخرین اخبار سلامتی حسام نواب صفوی بعد از تصادف خبر تصادف حسام نواب صفوی در جاده سوادکوه 26 مهر

سخنگوی اورژانس مازندران از تصادف بازیگر سینما و تلویزیون روز یک شنبه در محور سوادکوه خبر داد.

تصادف حسام نواب صفوی ، تصادف حسام نواب صفوی ، واژگونی خودرو حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی داخل خودرو اورژانس

۰ نظر ۲۷ مهر ۹۴ ، ۰۲:۳۳
نویسنده پست : پریسا

جزئیات اعلام زمان اجرای توافق هسته ای ایران و آمریکا

آمریکا زمان اجرای توافق هسته ای با ایران را علام کرد 
تاریخ شروع توافق هسته ای ایران کی هستش

 جان کربی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت:توافق اتمی ایران روز هجدهم اکتبر اجرایی می شود.

شرایط اجرای توافق هسته ای ایران و آمریکا

جان کربی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید: جان کری وزیر خارجه اعلام کرد که توافق اتمی با ایران تا سه روز دیگر اجرایی خواهد شد ،ترتیب اقداماتی که در این رابطه و پس از هجدهم اکتبر صورت خواهد گرفت چگونه خواهد بود،گفت:سوال شما مربوط به این است که در روز هجدهم اکتبر که روز مصوب شده است ،چه روی خواهد داد؟ همانطور که می دانید این روز بیشتر بر اساس تقویم مصوب و تعیین شده است.
۰ نظر ۲۵ مهر ۹۴ ، ۰۶:۳۳
نویسنده پست : پریسا

جزئیات حادثه سقوط 2 دختر از ساختمان با لباس مجلسی در تهران پارس

ماجرای سقوط 2 دختر از طبقه چهارم ساختمانی در تهرانپارس
ماجرای مرگ دو دختر 17 ساله که از طبقه چهارم سقوط کردند + عکس
تلاش مرگبار دو دختر برای حضور در میهمانی
سقوط مرگبار 2 دختر از طبقه چهارم ساختمان

سقوط دختر از ساختمان ، مرگ دختر جوان

چندی پیش خبری مبنی بر کشته شدن دو دختر نوجوان برای رفتن به پارتی شبانه منتشر شد که حالا پس از گذشت مدتی از سقوط دختران از ساختمان جزئیات این حادثه مشخص گردید.


«هیچ چیز در دنیا به اندازه «احتمالات» آدم را از پا درنمی آورد.» آیدا و فرناز هم قربانی همین احتمالات شدند؛ احتمال دادند که آن شب اگر با گره زدن ملحفه ها و پتوها بتوانند از طبقه چهارم آپارتمان شان به حیاط خانه برسند، دیگر آزادند؛ آزادی برای دختر ١٥ و ١٧ساله، اما به قیمت جان شان تمام شد. 

سقوط مرگبار ٢ دختر نوجوان از یک ساختمان در شرق پایتخت خبر تکان دهنده ای بود که دوم شهریورماه همه را در شوک فرو برد. پرونده ای که حالا عکس هایش گواه تفکر کودکانه دخترانی است که برای فرار از خانه شان سناریوی هولناکی را طراحی کرده بودند. 

حادثه چگونه رخ داد؟ 

شامگاه دوم شهریور جسد این ٢ دختر که با لباس های شیک و مجلسی روی موزاییک های حیاط افتاده بودند، پلیس را با ابهام روبه رو کرد. این درحالی بود که ملحفه و پارچه هایی که به یکدیگر گره خورده بود، از پنجره طبقه چهارم تا پنجره طبقه دوم ساختمان آویزان بود. کنار اجساد دختران، فضایی مبهم و مرموز، همسایه ها و شاهدان حادثه را در شوک فرو برده بود. هیچ کس نمی دانست چه بلایی بر سر دختران نوجوان آمده است که همزمان پلیس دست به رازگشایی از این ماجرا زد. 

ماموران کلانتری ١٤٧ گلبرگ هنگام گشتزنی در کوچه ها بودند که یک مرد جوان به آنها گفت: «٢ دختر از طبقه چهارم ساختمان روبه روی آپارتمان ما به پایین سقوط کردند.» وقتی ماموران گشت کلانتری وارد عمل شدند، با ٢ دختر نوجوان روبه رو شدند که به ظاهر از طبقه چهارم ساختمان به پایین سقوط کرده بودند. 

این درحالی بود که یکی از آنها در دم کشته شده بود، اما دختر دیگر هنوز نفس می کشید. همین موضوع کافی بود تا ماموران از اورژانس درخواست کمک کنند و سپس قاضی ایلخانی، بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای جنایی در جریان حادثه قرار گرفت. چند دقیقه بعد تیمی از ماموران تشخیص هویت و بازپرس جنایی راهی محل حادثه شدند. ماموران درحالی که به بررسی محل حادثه پرداختند، پدر و مادر یکی از دختران که ساکن طبقه چهارم بودند، شناسایی شدند. 

پدر دختر که تصور می کرد دخترش به همراه دوستش در اتاق خوابش بوده، با شنیدن این خبر هولناک، بی قرار خودش را به حیاط خانه شان رساند و با جسد دختر دانش آموزش روبه رو شد. همزمان از طریق مرکز فوریت های پزشکی، مرگ دوست این دختر هم در اورژانس به بازپرس پرونده گزارش شد. پدر جوان یکی از دختران که باور نداشت بالای سر جسد دخترش ایستاده باشد، به ماموران گفت: « امروز عصر دخترم، آیدا، یکی از دوستانش را به خانه مان دعوت کرده بود. 

من و مادرش این دختر را نمی شناختیم؛ به همین خاطر مخالفت کردیم اما آیدا گفت او نامش فرناز است و خانواده اش ساکن شهریار هستند و الان در راه خانه ما است. وقتی دوست دخترم به خانه مان آمد ادعا کردند با دوستانشان قرار دارند و می خواهند بیرون بروند. از آنجایی که شناختی نسبت به دوستش فرناز نداشتیم، اجازه رفتن به آنها ندادم. بعد از خوردن شام به اتاق خواب رفتند. من هم برای این که نگران خارج شدن آنها از خانه بودم در آپارتمان را قفل کردم و کلید را به اتاق خودم بردم. تا این که متوجه شدم دخترم و دوستش از پنجره اتاق سقوط کرده اند.» 

اظهارات تکان دهنده این پدر ماتم زده پرده از راز سقوط مرگبار ٢ دختر جوان برداشت. تحقیقات میدانی پلیس نشان داد وقتی دختران نوجوان با در بسته خانه روبه رو شده بودند، با گره زدن ملحفه ها و پتوها به نرده های پنجره اتاق خواب تصمیم داشتند خود را از طبقه چهارم به پایین برسانند تا به قرار دوستانه شان برسند، غافل از این که مرگ در یک قدمی آنها است. 

۰ نظر ۲۳ مهر ۹۴ ، ۰۲:۳۳
نویسنده پست : پریسا

اس ام اس جدید محرم 94 پیامک تسلیت محرم 94 SmS محرم 1394

ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) به همه مسلمین ایران عزیز ، مجموعه ای از اس ام اس های تسلیت ماه محرم را برای شما کاربران عزیز گردآوری نموده ایم که در ادامه ملاحظه می فرمایید.

اس ام اس ماه محرم ، اس ام اس ماه محرم 94 ، اس ام اس جدید ماه محرم


فرشته ها از امشب صبوی غم می نوشن

دوباره اهل جنت پیرهن سیاه می پوشن

**********

************

اس ام اس جدید محرم 94 پیامک تسلیت محرم 94 SmS محرم 1394

حسینِ من…

بیا و این دل شکسته را بخر…

حسینِ من….

مسافر جامانده را با خود ببر….

السلامُ علیک یا ابا عبْدالله

**********************

حــال ِ من حــال ِ جوانی ست که یک مــاه تمـــام

در پی کسب جـواز حرمت پیــر شـــده ….

اللهم الرزقنا زیارت الحسین علیه السلام

۰ نظر ۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۹:۰۱
نویسنده پست : پریسا

فیلم +عکس های تصاوف زنجیره ای در اتوبان کرج- قزوین جمعه 17 مهر

جزئیات تلافات مجروحین تصادف زنجیره ای 12 خودرو ناشین بخاطر واژگونی اتوبوس در اتوبان کرج قزوین

مرتضوی در این باره گفت: در ساعت 12: 43 ظهر امروز جمعه واژگونی یک دستگاه اتوبوس و همچنین برخورد دو دستگاه تریلی و چندین خودروی سواری با یکدیگر در کیلومتر 55 اتوبان کرج – قزوین روبروی پمپ بنزین رخ داد که امداد گران خود را به محل حادثه رساندند.

 
وی با بیان اینکه بنا بر گزارش دریافتی 29 نفر از این حادثه متاثر شدند و 18 تن نیز دچار مصدومین شدند، ادامه داد: از مصدومین 12 نفر توسط تیم امدادی به مراکز امدادی منتقل شدند و 6 تن نیز به شکل سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند.
۰ نظر ۱۸ مهر ۹۴ ، ۰۴:۳۰
نویسنده پست : پریسا
A-D-S