رمان | رمان عاشقانه | نودهشتیا

رمان,رمان جدید,رمان نودهشتیا,خواندن رمان آنلاین,دانلود رمان جدید,رمان های زیبای عاشقانه ایرانی,رمان اجتماعی,نودهشتیا,داستان های واقعی

رمان | رمان عاشقانه | نودهشتیا

رمان,رمان جدید,رمان نودهشتیا,خواندن رمان آنلاین,دانلود رمان جدید,رمان های زیبای عاشقانه ایرانی,رمان اجتماعی,نودهشتیا,داستان های واقعی


A-D-S

جانم فدای رهبر سید علی

جانــم فــــدای رهــبــــر
همه رمان های وبلاگ مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و فعالیت میکند.

در صورت نارضایتی نویسنده رمان از وبلاگ برداشته خواهد شد!

برای ارسال رمان از تماس با ما اقدام کنید

ما در شبکه های اجتماعی

نویسندگان
تبلیغات
خرید بک لینک

دانلود رمان شاه شطرنج کامپیوتر،pdf،ایفون،اندروید

دانلود رمان زیبا شاه شطرنج برای کامپیوتر و لپ تاپ Pdf پی دی اف
دانلود رمان شاه شطرنج برای گوشی موبایل اندروید آیفون
رمان ایرانی شاه شطرنج apk,pdf با لینک مستقیم و رایگان از سرور اختصاصی وبلاگ
Download Roman irani
نویسنده : خانم پگاه
با تشکر از نویسنده عزیز بابت نوشتن رمان زیبای شاه شطرنج
تعداد صفحات: 470 Pdf
این رمان از پرمخاطب ترین رمان ها ایرانی می باشد، اگه کسی نخونده از دستش نده.

خلاصه رمان:

گیرم که باخته ام !!!
اما کسی جرات ندارد به من دست بزند یا از صفحه بازی بیرونم بیندازد .
شوخی که نیست , من شاه شطرنجم !!!
تخریب می کنم آنچه را که نمی توانم باب میلم بسازم .
آرزو طلب نمیکنم، آرزو میسازم .

قسمتی از رمان:

به صفحه شطرنج مقابلم خیره می شوم….سیاه اینور…سفید آنور…انگشتم را روی سر وزیر می گذارم و لمسش می کنم…

-شطرنج یه بازیه دو نفره ست که هر بازیکن یه گروه مهره به رنگ سفید یا سیاه داره…

سربازها را می چینم…

-در ابتدا که مهره ها چیده شدن…بازیکن سفید حرکت اول را انجام می ده و بعد بازیکن سیاه…و به این ترتیب بازی رو ادامه می دن…

رخ ها را در ستون a و h قرار می دهم…

-هر گروه ۱۶ تا مهره داره…۸ تا سرباز،۲ تا رخ،۲ تا اسب،۲ تا فیل،یه وزیر و…یک شاه…!

وزیر را هم سرجایش گذاشتم…

-به مهره های سرباز،اسب و فیل مهره های سبک یا کم ارزش و به مهره های شاه، وزیر و رخ مهره های سنگین یا با ارزش می گن…

شاه را برمی دارم و مقابل چشمانم می چرخانم…

-کیش…وقتیه که مهره حریف با قرار گرفتن در راستای شاه تو،اونو تهدید می کنه…

چشمکی به شاه سفید می زنم…

مات…وقتیه که شاه کیش می شه و راه فرار نداره…!

شاه سفید را روی صفحه می گذارم…بادگیرم را روی مانتو می پوشم و کلاهش را روی سرم می کشم….کولی ام را روی دوش می اندازم و از خانه بیرون می روم…

امروز من شاه سیاه شطرنجم…کمین کرده و منتظر اولین حرکت حریف…!شاهم..شاهی که شاید کیش شود…اما مات….؟؟؟هرگز…!

اولین قطره باران که به صورتم می خورد…سرم را بالا می گیرم…آسمان گرفته و سیاه…فقط منتظر یک اشاره برای غریدن و بارش است…!کاپشنم را محکمتر به دور خودم می پیچم و سرم را تا چانه توی گردن فرو می برم…دوباره مهره ها را می چینم…مرور می کنم…حرکات حریف را می خوانم….کیش می شود…اما مات نه…!باز به هم می ریزم…باز می چینم…کیش می شوم…اما مات نه…!
نه…نه…محال است…این بازی مساوی نخواهد شد…این بازی بی برنده تمام نمی شود….بازنده این بازی من نیستم…!
دوباره از نو…شاه سیاه رو به روی شاه سفید…وزیر دارد…وزیر ندارم…رخ دارد…رخ ندارم…سرباز دارد…سرباز ندارم…فیل دارد…فیل ندارم…!
پوزخند می زنم و زمزمه می کنم…

من بی سلاح و تو قد یه لشکری…!

مرور می کنم…مرور می کنم….هزاران بار…رخ و فیل و سربازانش را می شناسم…اما از وزیر بی خبرم…!خیلی تلاش کردم تا شناسایی اش کنم…اما نشد…این وزیر دربار را فقط به شرط ورود به بازی می توان شناخت…و تنها خدا می داند که این صورتک ناشناس چقدر می تواند خطرناک باشد و تکان دادن مهره ها مقابل کسی که نمی شناسی چه ریسک بزرگی ست…!


جهت دانلود با فرمت های مختلف روش کلیک کنید

👇👇👇👇👇👇




منبع : نول فا

نظرات  (۱۴)

مثل بقیه نوشته های خانوم پگاه اینم عالی بود.قدرت نویسندگیتون واقعا قابل احترام و تقدیره
واقعا که رمان خیلی قشنگی بود ممنون
یه رمان فوق العاده متفاوت👏👌👌👌👌👌خاصصصصص
شاه شطرنج واقعا قشنگ بود.لذت بردم از خوندنش.به دیگران هم توصیه میکنم حتما این رمان روبخونن.

فوق العااااده...بی نظیر...جذاب ..با قلم خیللللللی قوی 
هر کی نخونه از دستش رفته..ممنون از نویسنده
رمان بسیار بسیار زیبایی بود من از خانم پگاه ممنونم بابت این رمان فوق العاده هر کی نخونه از دستش رفته
واقعاعالیییییییییییییییییییییییییییییییی بود.مرسی از نوینسنده اش خانوم پگاه وهم این سایت که این رمان رو منتشر کردن.
پاسخ:
ممنون از شما
عااااااااااااااااااااالی...نخونین ضرر کردین
ببخشید حجم رمان چقده؟
پاسخ:
تمامی رمان ها حجمشون کمتر از 4 مگابایت
پیشنهاد میکنم هر کی این رمان رو نخونده بخونه
یکی از بهترین هاست...
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۱۹ راحله خانی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام اگه این وبلاگ هست چه جوری می تونیم ** **** *** ******** بازدید کرد؟

پاسخ:
متاسفانه اون سایت فعلا بسته هستش....
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۴۱ کیانا کیانی
رمانی فوق العاده و زیباااااااااااااااا که من رو به رویایی زیبا و عاشقونه کشوند عشق در کمال غرور وخواست انتقااااااااااااااااااام
پس چرا نمیشه واسه ایفون دانلود کرد؟!  
پاسخ:
شما میتونید نرم افزار PDF Reader Pro رو دانلود و نصب کنید رو گوشی آیفون و نسخه Pdf رو دانلود و بخونید.
رمان قشنگیه..بخونینش..ممنون از نویسنده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
A-D-S