رمان | رمان عاشقانه | نودهشتیا

رمان,رمان جدید,رمان نودهشتیا,خواندن رمان آنلاین,دانلود رمان جدید,رمان های زیبای عاشقانه ایرانی,رمان اجتماعی,نودهشتیا,داستان های واقعی

رمان | رمان عاشقانه | نودهشتیا

رمان,رمان جدید,رمان نودهشتیا,خواندن رمان آنلاین,دانلود رمان جدید,رمان های زیبای عاشقانه ایرانی,رمان اجتماعی,نودهشتیا,داستان های واقعی


A-D-S

جانم فدای رهبر سید علی

جانــم فــــدای رهــبــــر
همه رمان های وبلاگ مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و فعالیت میکند.

در صورت نارضایتی نویسنده رمان از وبلاگ برداشته خواهد شد!

برای ارسال رمان از تماس با ما اقدام کنید

ما در شبکه های اجتماعی

نویسندگان
تبلیغات
خرید بک لینک

دانلود رمان سیگار شکلاتی کامپیوتر،pdf،ایفون،جاوا،اندروید

دانلود رمان جدید سیگار شکلاتی برای کامپیوتر Pdf
دانلود رمان بسیار زیبای سیگار شکلاتی برای گوشی اندروید و آیفون
رمان سیگار شکلاتی را با لینک مستقیم و رایگان دریافت کنید
دانلود رمان سیگار شکلاتی
نویسنده : هما پور اصفهانی

خلاصه رمان

.

پاکت سیگار … ضربه ای به زیر پاکت … بالا پریدن یک نخ سیگار از جلد زرورقی … آن را با دو انگشت بیرون می کشد،

.
می گذارد کنج لبش و با آتشی که سرد تر از آتش جهنم زندگیش است روشنش می کند، همزمان پک می زند … عمیق … با همه رگ و پی تنش … سر سیگار سرخ و داغ می شد و قلب او آبی و خنک … طعم گسش اول حنجره اش را خراش می دهد و بعد از آن قلبش را در هم می فشارد، فیلتر شکلاتی سیگار دهنش رو خوش طعم میکند اما همزمان طعم تلخ دود اخمهایش را در هم می کشد … اما چیست این لذتی که باعث می شود پک دوم را محکم تر بزند و خط اخمی بین پلک هایش بنشاند؟

بوی شکلات داغ اطرافش را پر می کند، همان بویی که سالهاست اتاقش را عطر آگین کرده … همان بویی که سالهاست همراه عطرهایش شده … باز هم پکی دیگر و باز اسیر لذت می شود … در این لذت کسی را سهمیم نمی کند مگر کسی که لذت کشیدنش را چشیده باشد و درکش کند!

پک بعدی را لطیف تر می زند و باز هم توی ذهنش … نه توی واقعیت … فریاد می زند: «آهای شما! شما که نمی دانید من کیستم، چیستم، در ذهنم در دلم چه می گذرد چرا ادعایتان می شود؟!! فکر می کنید هر چه زندگی را تلخ تر کنید بر من سخت تر می گذرد؟

سخت در اشتباهید … زندگی من تلخ است اما به تلخی یک پک سیگار … تلخ و پر از لذت که حاضر نیستم در آن سهیمتان کنم … این تلخی و آن لذت همه متعلق به من است … تا آخرین لحظه زندگیم» اوست شاه جوانمردی که هرگز و هرگز با ناجوان مردی کسی را روی کرسی قضاوت نمی نشاند … اما سالهاست خودش را روی کرسی نشانده اند و دم به دم حکم اعدامش را می دهند … طناب به دور گلویش حلقه می کنند … جانش را از حنجره اش بیرون می کشند و لحظه آخر دستور ایست می دهند … عفوش می کنند … اما باز فردا روز از نو روزی از نو …

دانلود رمان در ادامه مطلب




دانلود نسخه های موجود

دانلود رمان سیگار شکلاتی نسخه کامپیوتر PDF

Download

دانلود رمان سیگار شکلاتی نسخه اندروید  APK

Download

دانلود رمان سیگار شکلاتی نسخه آیفون EPUD

Download


توجه : نسخه های اندروید و آیفون به صورت زیپ است از حالت فشرده خارج کنید





نظرات  (۶۶)

واقعا کارتون خیلی زشته که یه رمان نصفه نیمه میزارین واسه ما ...خدا میدونه داشتم دیونه میشدم تا رمان و تموم کردم وقتی هم دیدم نصفص به کل عقلمو از دست دادم......درضمن تجربه بهم نشان داد وقتی بخوام شروع به خوندن یه رمان بکنم باید قبلش فصل آخرشو بخونم😒😒😒😒
کامل نیست من دان کردم 
این رمان من ۲سال پیش خوندم کامل تر بود حیف ک ندارمش ، فایل pdfادامش یکم هست ولی بازم کامل نیست
نسخه ی زیپ شده ی اندروید رو چه جوری از حالت زیپ خارج کنم؟؟؟!!!!
سلام من تازه رمان رو خوندم تا اونجا که از فستیوال برگشتن اگه دوستان ادامشو دارن بفرستن ممنون میشم
من بیشتر رمان های هما جان رو خوندم بقیش عالی بوند این یکی استثنا شده
سلام چرا جلد اولش منتشر شده من خودم هفته ی پیش خریدم اما متاسفانه خیلی تغییر توش داشت
من این رمان و خریدم و تا اخر هنوز نخوندمش 
کل داستان ٧٠٠ صفحه هستش
که تو رمان چاپ شده کمى تفاوت وجود داره با نسخه مجازى
اگه بخواین بخرین هم میتونید به نشریه اراسپ مراجعه کنید یا سفارش بدین...
دوست عزیز اینکه کامل نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اونجور که من قسمت آخرشو شنیدم،زیاد ارزش خوندن نداره :| خودتون از تخیلتون استفاده کنین :)
سلام دوستان هرکسی تاحالا نخونده اصلا طرف این رمان هم نیاد چون کاملا سرکاریه . من که بی اندازه از شخصیت هما نویسنده کتاب متنفر شدم . ایشون نصف کتاب و گذاشته تا همه مجبور بشن کتابش و بخرن ولی متاسفانه کتابش هم پیدا نمیشه. اینم کلاه گذاشتن سر مردمه .
نه کامل نیست
کاش خانم پور اصفهانی دیگه رمان نمینوشت، با این رمانای چرت و پرت و تخیلی و آبکیش
من نمیتونم دانلود کنم کلمه عبور میخاد
داداچ این نسخه که گزاشتی ادامه قبلی هست یا یا کلا خودش کامل هست !!؟؟چون شرو قبلی تفاوت داشت با این !!!
چیه این ؟:|
داستان کاملش چاپ شده است
سلام کامل نیستش که پی دی افش ۲۴۴صفس 
پاسخ:
سلام بله نسخه اول هست
این کجاش کامله؟؟؟ادامش چی میشه ؟؟؟
پاسخ:
نسخه اول هست
توجه توجه                                                                                                             دوستان گلم سلام، میخوام ى چیزیو راجبه رمان ب اونایى ک خیییلى کنجکاون راجبه رمان حداقل ى ذره بدونن،بگم  منم مث شما خیلى کنجکاو بودم بکل دپرس شدم ولى انقد گشتم تو نت تاا خلاصه کاملشو پیدا کردم بقیش اینه ک شهراد و اردلان هردو عاشق سارا میشن ،بین شهراد و اردلان اختلاف بوجود میاد نوشته شهراد بکل تغیر میکنه و اردلان براش مهم نیس حال اردلان هم اصن خوب نیس شهراد و سارا ازواج میکنن ولى بازم سارا ى راز مخفى داره،دقیقا اینجورى نوشته اینجاشو؛سارا چه رازى را مخفى میکند؟راز سارا و پا گذاشتن ب جایى نا معلوم حس نهفته خواننده رابیدا میکند!خخ🙁اخرشم نوشته شهراد سارا رو ترک میکنه سارا خیلى مضخرف میشه اخره اخرشم مینوسه این داستان ادامه دارد ههههههههههههه 
سلام تو رو خدا زودتر نسخه دومش رو هم بزارید وقتی دیدم رمان نصفه هست خیییلی غصه خوردم چون رمان جای حساسش نیمه کاره موند من منتظر نسخه دومش هستم یادتون نره...مرسی تشکر❤
سلام نسخه دوم pdf رو میزارید یاحتما باید بخریم کتاب😢😢😢😢😢
سلام نسخه دوم pdf رو میزارید یاحتما باید بخریم کتاب😢😢😢😢😢
سلام..چرا رمان کامل نیس؟؟؟پس کی کاملشو میزارین؟؟؟
سلام ببخشید لطفا بقیه رمان بزارید دیگه این طوری ادم دلسرد میشه من تا اونجاش خوندم که بهشون داداروی بیهوشی میدن و شهراد میفهمه سارا داخل اتاقشون نماز نمیخونه.بقیش مربوط یه قسمت دوم میشه که هنوز نیومده؟؟؟؟
سلام روزتون بخیر
این نسخه کامل apk که جدیدا گذاشته شده جلد دوم رو هم داره و کامله ؟؟
سلام . میشه انتشارات این کتاب را معرفی کنید؟
سلام این که جدیدترین نسخه نیستش من همینوازبازارنصب کردم
سلام هر جا رفتم بخرم نداشت مطمعنین کتابش اومده؟
پس کی ادامش میاد؟؟من تا صفحه244 خوندم فقط پس ادامش چی میشه؟
سلام جلد دوم اینترنتی اومده یا نه؟
پاسخ:
خیر
فک نکنم بشه اینترنتیشو پیدا کرد 
خانوم پوراصفهانی قصد این کارو ندارن
فقدچنتا کتابشون بوده که پی دی اف موجود 
اکثرن کتابو خریدن. ولی متاسفانه هزینش بالاس 😢😭
تو سایت ای مختلف سر زدم و تو اینستا هم گشتم 😰😥

پاسخ:
سلام ممنون از نظرتون درسته
سلام 
شما کاملشو درج میکنید در اینده؟ 
لطفا سریع تر بزارید. همه منتظریم 😢
ادامه داستانم میبارید دیگه؟ 
پاسخ:
سلام نسخه مجازی  منتشر بشه بله
من کاملشوو میخواااااااااااااااااااام😭😭😭😭😭😭😭
سلام
الان دقیقا جریان این رمان چیه؟ این فایلی که اینجاست خب ناقصه
کاملش هنوز نوشته نشده یا نسخه ی مجازیش نیست؟
بعد هم مگه جلد یک و دو داره؟
اگه چاپ شده بگین که بریم بخریم
پاسخ:
سلام جلو دوم چاپ شده مجازی نیست
نه دوست خوبم.....رمان مجازی تا همین جایی هست که شما خوندی....ولی کاش بقیش هم بیاد
سلام منم تا همینجا خوندم بقیش هنوز منتشر نشده
لطفا کامل که شد اطلاع رسانی کنید
ممنون
پاسخ:
سلام حتما
سلام ادمین عزیز میشه بگین بعد از این قسمت
"تصمیمش را گرفت ... او می خواست که انتقام بگیرد و در کنارش نیاز داشت برای مدتی از خانه دور باشد. اون لحظه هدفش نجات کشور و این شعارها نبود اون لحظه فقط به اهداف کوتاه مدت ذهنش دلخوش بود ... وقتی جواب مثبتش رو به دایی داد و افتاد داخل مسیری که به نظرش خیلی هم سخت نبود تازه فهمید قرار نیست هدفش فقط یک انتقام ساده باشه! همه چیز خیلی پیچیده تر از اون چیزی بود که اون فکرش رو کرده بود ... از گزینشش گرفته تا انتقالش به کردستان و اون منطقه کوهستانی سردسیر چهل چشمه که بارها اشکش رو در آورد ... سرهنگ احمدی که مسئول آموزششون بود اینقدر خشن بود و بی رحم که بارها بچه های گروه از دستش آرزوی مرگ کردن! ولی نتیجه اش این شد که وقتی بعد از سه سال از تبعیدشون آزاد شدن مردهایی شده بودن که خودشون هم نمیتونستن سه سال قبل خودشون رو به یاد بیارن " 
قسمت جدیدتریم اومده که دانلود کنیم یا نه؟
پاسخ:
سلام تا اینجا که این دوستمون کسی خونده بگه جوابش
سلام 
ممنون
کو نسخه کامل
پاسخ:
سلام
حلد دوم مجازی فعلا منتشر نشده
باسلام خدمت دوستان. چرا قسمت های بعد این قسمت کامل نشده؟ چرا خانم پوراصفهانی یه کانال نمیزنن که راحت بشه از اونجا قسمت های بعدیو دانلود کرد؟ من هرچی میگردم ادامشو پیدانمیکنم
پاسخ:
سلام نمیدونم
با این اوصاف باید قید باقیه رمانو زد چون اینطور که از شواهد پیداست هم پیدا نمیشه هم اینکه روند داستان عوض شده
با این اوصاف باید قید باقیه رمانو زد چون اینطور که از شواهد پیداست هم پیدا نمیشه هم اینکه روند داستان عوض شده
سلاممم ،بی صبرانه دنبال این رمان بودم .نسخه برای ایفون هم بزارین .ممنون از لطفتون 🙃
سلام این داستان کامل نیس میشه اگه کسی کتابشوخریده بگه اخرش چی میشه واییی من کلی گشتم کتاب نبودلطفااا بگیداخرش چی میشه منظورم جلددومه نه این جلداوله که ناقصه😬😬😑ممنون 
۲۹ آذر ۹۵ ، ۱۵:۵۱ باده سیدى
سلام میشه لطف کنید فرمت ePub رو بزارید
پاسخ:
سلام موجود نیست
سلام.من نسخه اندرویدرودانلودکردم ولی خیلی ریز نوشته 
پاسخ:
سلام مشکل از گوشیتون هست
حداکثر چقدر باید منتظر باشیم نسخه مجازی بیاد
پاسخ:
سلام من همیشه چک میکنم انتشار شد میزارم
کامل نیست که
من از چندتا سایت لود کردم کاملشو پیدا نکردم الانم پیدی اف سایت شمارو دانلودکردم امیدوارم کامل باشه وگرنه دیگ کلا قیدشو میزنم والا من کل مشهدو گشتم کتابشو پیدا نکردم هماجون باید اول همه جوانبود درنظر میگرفت بعد رمانو میزاشت ک ما الان اینجوری پو کفش نمونیم..بازم ممنون از زحماتتون
چرا قسمت آخر سیگار شکلاتی رو هر چی میزنم دانلود شه نیست؟
پاسخ:
بخش اول موجوده
چرا،من آخر پست و دیدم.من بحثم روی فرمت فایل نیست ک شما میگی اندروید
اتفاقا فایل اندروید رو چندین بار با گوشیم دان کردم،اما همونطور ک دوست خوبم،ماریا گفته این فایلapk,مربوط میشه به قبل از رفتن ب خونه تیمی و خیلی ناقصه
پاسخ:
سلام اونی که شما میگید فک کنم جلد دوم باشه

که نسخه مجازی موجود نیست
سلام الان برای کامپیوتر همش هست؟ یعنی جلد یک و دو نداره؟همش یجاست؟
پاسخ:
سلام نسخه اندروید موجود هست
سلام من کتابشو خریدم کللللللا داستان عوض شده!!!
وای خیلی اعصابم خرده!خب این چه کاریه آخه ://////
شخصیت سارا هم دیگه معتقد نیست
سلام.این نسخه apk ک برای اندروید هم ک گزاشتید ناقص و قسمت اول داستان هستش.در ب در دنبال قسمت کاملم ولی نیس لطفن نسخه(کامل)واقعی ن ب حرف ک میگین کامل ک نیس رو قرار بدید اگر موجود راهنمایی کنید ممنون از پاسخ دهنده
پاسخ:
جلد دوم نسخه مجازی موجود نیست فعلا
دوست عزیز،سلام
من فکر میکنم شما اصلا خودتون به فایل هایی ک میذارین توجه نمیکنین.همونطور ک. ماریا گفته نسخه ی جدید از قبلیا هم ناقص تره،مربوط به اوایل داستانه 🌸🍀ممنون 
پاسخ:
سلام دوست

شما اخر پست رو نمیبینید ؟!

زده آپدیت جدید فقط نسخه اندروید موجود هست
سلام
باز هم پی دی اف کامل نیست.گویا ادامه داستان در کتاب منتشر شده که باید از کتابفروشی ها تهیه و خریداری بشه.همه سایتها تا اینحای داستان که شما گذاشتید را گذاشتند...
پاسخ:
سسلام اپدیت جدید رو دان کنید

در حال حاضر فقط نسخه اندروید هست
سلام
ممنون از زحمت شما
من نسخه apk رو هم دانلود کردم، روز یکشنبه ۲۳آبان، خیلی ناقصه. قبل از رفتن به خونه تیمی.
من قبلا نسخه PDF کاملتری از یه سایت دیگه لود کرده بودم.
اما هیچ جا نسخه کامل رو پیدا نکردم.
اگه امکان داره نسخه کامل که نتیجه نهایی عملیات رو هم داشته باشه برامون بزارین ممنون میشم.
تشکر
پاسخ:
HI منم در به در دنبالشم

نیست که نیست ناملد :(  :)
نسخه دومی که قرار دادین که براسی pdf نیست لطفا pdf رو هم بزارید 
پاسخ:
سلام نسخه پی دی اف هنوز اماده نیست

در اولین فرصت اضافه خواهد شد
سلام میشه رمان و کامل بزارین اخه ناقصه 
پاسخ:
سلام در حال حاضر نسخه اندروید برای موبایل کامل موجود هست

به زودی نسخه های جدید اضافه میشن

میتونید از اندروید استفاده کنید
دوست عزیز ممنون ک به سوالای همه پاسخ میدی اما اگریکم دقت کنید متوجه میشید که همه میگن این داستان و پی دی اف ، نسخه کامل داستان نیست.ولی شما روی نظر خودتون پافشاری میکنید ک کامله
شما اگر میشه 1 بار داستانو بخونید و خودتون قضاوت کنید ک رمان کامله یا نه؟
با سپاس
پاسخ:
سلام دوست

بله درسته قسمت هایی ناقص هست باز

من رسیدگی میکنم چشم
سلام روز خوش
من نمیدونم چرا وقتی اینهمه ادم میگن داستان کامل نیست شما اصرار داری بگی کامله،خودتون خوندین؟ ب نظر شما این کامله ک هیچیش معلوم نیست و مشخص نیست بالاخره نتیجه این نفوذ و عملیات چی میشه 
فکر نکنم متن منو بذارید تو سایت
پاسخ:
سلام دوست عزیز

نه چرا نمایش ندیم حرف شما درست من درحال برسی هستم
در اولین فرصت مچموعه کامل پیدا کردم قرار میدم
شرمنده
سلام
نسخه پی دی اف کامل نیست
پاسخ:
سلام

دوست نسخه پی دی اف 244 اسلاید داره چطور کامل نیست !!
سلام.این که کامل نیست؟لطفا کاملشو بذارید.
پاسخ:
سلام

کدوم نسخه رو دان کردید من پی دف رو خوندم کامله که !
سلام خسته نباشید
ادمین جان نسخهذپی دی اف کامل نیست که روی سایت بیشتر از پی دی اف زدین
خواهشا کاملش روبزارید دیگه تحمل نداریم
پاسخ:
سلام

پوزش من متوجه نشده بودم

درست شد و نسخه کامل اپدیت شد

ممنون از راهنمایی شما

یا حق
سلام،  کامله یا نه؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
A-D-S