رمان | رمان عاشقانه | نودهشتیا

رمان,رمان جدید,رمان نودهشتیا,خواندن رمان آنلاین,دانلود رمان جدید,رمان های زیبای عاشقانه ایرانی,رمان اجتماعی,نودهشتیا,داستان های واقعی

رمان | رمان عاشقانه | نودهشتیا

رمان,رمان جدید,رمان نودهشتیا,خواندن رمان آنلاین,دانلود رمان جدید,رمان های زیبای عاشقانه ایرانی,رمان اجتماعی,نودهشتیا,داستان های واقعی


A-D-S

جانم فدای رهبر سید علی

جانــم فــــدای رهــبــــر
همه رمان های وبلاگ مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و فعالیت میکند.

در صورت نارضایتی نویسنده رمان از وبلاگ برداشته خواهد شد!

برای ارسال رمان از تماس با ما اقدام کنید

ما در شبکه های اجتماعی

نویسندگان
تبلیغات
خرید بک لینک

دانلود رمان سنگ قلب مغرور کامپیوتر،pdf،ایفون،جاوا،اندروید

دانلود رمان زیبا سنگ قلب مغرور برای کامپیوتر Pdf 
دانلود رمان عاشقانه سنگ قلب مغرور برای گوشی اندروید و آیفون
رمان سنگ قلب مغرور با لینک مستقیم و رایگان از سرور اختصاصی وبلاگ بیان
نویسنده: خانم asiyeh69
با تشکر از نویسنده عزیز بابت نوشتن رمان زیبا سنگ قلب مغرور
تعداد صفحه 732 Pdf
خلاصه رمان:
میخوام بنویسم از یه جفت دل که گشتنو گشتن تا به هم رسیدن ، شاید هیچ کودوم به ته خط فکر نمیکردن …
داستان من ماله یه جفت دله که فاصلشون از اینجا تا آسمونه …
یه دل که دریای محبت و از خود گذشتگیه و دلی که سراسر غرور و سرد و نفوذ ناپذیر مثل سنگ...
قسمتی از رمان:

خیلی وقته یاد گرفتم بخندم.اگر تمام دنیا ،بدبختیهاشو بهم هدیه بده بازم میخندم. گریه هامو بغض هامو هق هقام رو فقظ باید بالشت رویخت خوابم ببینه. فقظ بالشت تخت خوابم رفیق غم و ناراحتی هامه……تنها شاهد اشکهای من این اتاقه که تنهای من سهمشه…….

جهت دانلود با فرمت های مختلف روش کلیک کنید

👇👇👇👇👇👇


نظرات  (۶)

وایییییییییی رمانش محسربود من که خیلی حال کردم باهاش مخصوصاباشخصیت دخترش
عالی رمانش من این رمان رو بیشتر از ده بار خوندم
رمان خیلی با حالیه
رمان بسیار قشنگ و عاشقانه ای من که عاشقش شدم مخصوصا عاشق شخصیت پسرو دخترش شدم واقعا عالی بودن
۱۰ مهر ۹۵ ، ۲۲:۲۲ محیا خاتون
وااای شاید از ی جایی ب بعد رمانو کشش داد نویسنده ولیی خیلییی خوووب بود...
مخصوصااا شخصیت دخیه
دوجششش داشتم!!! 
سلام.رمان خیلی زیباییه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
A-D-S