رمان | رمان عاشقانه | نودهشتیا

رمان,رمان جدید,رمان نودهشتیا,خواندن رمان آنلاین,دانلود رمان جدید,رمان های زیبای عاشقانه ایرانی,رمان اجتماعی,نودهشتیا,داستان های واقعی

رمان | رمان عاشقانه | نودهشتیا

رمان,رمان جدید,رمان نودهشتیا,خواندن رمان آنلاین,دانلود رمان جدید,رمان های زیبای عاشقانه ایرانی,رمان اجتماعی,نودهشتیا,داستان های واقعی


A-D-S

جانم فدای رهبر سید علی

جانــم فــــدای رهــبــــر
همه رمان های وبلاگ مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و فعالیت میکند.

در صورت نارضایتی نویسنده رمان از وبلاگ برداشته خواهد شد!

برای ارسال رمان از تماس با ما اقدام کنید

ما در شبکه های اجتماعی

نویسندگان
تبلیغات
خرید بک لینک
پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۰۱ ب.ظ

تصاویر و عکس های هما پور اصفهانی در نمایشگاه تهران

تصاویر و عکس های هما پور اصفهانی در نمایشگاه تهران

جدیدترین عکس های خانم هما پور اصفهانی رمان نویس
عکس خانم هما پور اصفهانی که در نمایشگاه تهران امسال 95 اردیبهشت حضور داشتن 
هما صفاری پور اصفهانی متولد ۱۳۶۹ از اصفهان وی کارشناس ارشد روانشناسی است
عکس های هما پور اصفهانی
عکس های هما پور اصفهانی
جهت دیدن ادامه عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید...
عکس های هما پور اصفهانی
عکس های هما پور اصفهانی
عکس های هما پور اصفهانی
عکس های هما پور اصفهانی و طرفدارانش 
عکس های هما پور اصفهانی
عکس های هما پور اصفهانی و اعضای کتاب فروشی

منیع: صفحه شخصی اینستاگرام هما پور اصفهانی
آدرس: https://www.instagram.com/homapouresfahani

نظرات  (۳۸)

سلام هما خانم قشنگ مینویسید ولی یکم زیادی دور از واقعیته البته بجزسیگارشکلاتی...مثلا توسکا وجدال پرتمنازیادی دوراز واقعیته..اماهمشون واقعا جالبن،سپاس 
۱۰ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۲۰ دختر خون آشام
سلام من نسبتا بیشتر رماناتون و خوندم و سبکشو دوست دارم ولی خیلی مثبت ۱۸ می نویسید اگه یه دختر یا پسر بچه بخواد اینارو بخونه و ضربه بخوره میفته گردنتون .... رمان های جالبی می نویسید و اگر بعضی قسمت هاشو حذف کنیم واقعا نویسنده ی محشری هستید و سبک های متفاوتی دارید که همین به رماناتون جذابیت میده...
رمانای هما همشون قشنگن..به جز قرارنبود بقیه رماناش موضوعشون کلن متفاته..بیشتراز شصت درصدرمانایی که تاحالاخوندم اولش باازدواج اجباریوناخاسته اتفاق میافته بعدشم که..همه میدونن دیگه..عاشق هم میشن درست مثل قرارنبود..امابقیه رماناش اینطوری نیس..مخصوصن توسیگارشکلاتی گل کاشته..تاحالا رمانی نخونده بودم که حداقل یه ذره شبیهش باشه..کللللللنننن متفاوته..
رماناتون واقعا عالین. و میخام ب بقیه دوستان ک میگن از واقعیت دوره بگم اینا داستانن و داستان هیچوقت ب واقعیت شبیه نمیشه.
عالییییییییییی.لایک داری
چه مسخره...خیلی بد آموزی دارن رمانات...خیلی هم غیر منطقی ان...
سلام.رماناتون واقعا عالی هستن خانوم پوراصفهانی ولی منم با نظر دوستان موافق هستم چرا همه شخصیت های رمانا ادمایی هستن که هیچ عیبی ندارن در این صورت با واقعیت جور در نمیاد البته از نظر قیافه وشغل و...چون هر گلی یه عیبی داره وگرنه بعضی از اتفاقایی که تو رمانا هستن با واقعیت ودوره زمونه ما جور در میاد.موفق باشید
سلام رمان های خانم پور اصفهانی خیلی قشنگن حتی جوری که آدم دو سداره مثل شخصیت های رمان باشه خانم اصفهانی قشنگ مینویسن ولی ا کاش مثل قبل رمان هاشون تو اینترنت هم باشه مثل قرار نبود مثل جدال پر تمنا ولی حیف که نیست البته حق هم دارن چون ایشون هم وقت میزارن مینویسن پس نباید بدون هزینه باشه ولی بازم میگم خوب مینویسن نه مثل بعضیا که معلوم نیست دقیقا هدفشون از رمان نوشتن چیه اینم بگم بعضی از دوستان ایشون رو نقد میکنن که درست نیست ایشون رو باید مورد یررسی قرار بدن همین منتظر رمان های دیگر...
واقعا خیلی غمگین تموم شد سیگار شکلاتی

۰۸ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۰۱ 🎤💁.یِہ دُختَرِتُخس.👯🎧
خخخخخخ این دخترای بیچاره تا میبینن یکی از خودشون بهتر هس سعی میکنن تضعیفش کنن
درضمن همه ی این بچه بازیای داخل رمان از یه جایی الهام گرفته شده پس فکر نکنید الکیه.بقول خودمون تا نباشدچیزکی که مردم نگویند چیزها....
۲۱ تیر ۹۵ ، ۲۲:۵۴ فاطمه سلیمی
سلام من 12سالمه و تمام رمانای خانم هماپور اصفهانی روخوندم و نزدیک به 5تا رمان نوشتم و میخواستم اگهمیشه کمکم کنید تا اونارومنتشر کنم
پاسخ:
سلام
تو انجمن نگاه دانلود عضو بشین انتشار بدین.
۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۱:۳۱ فاطمه سلیمی
واقعا از دستتون ناراحتم چرا جوابم رو نمیدین چون من یه بچم چون  تو روستا زندگی میکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
سوالتون رو دوباره بپرسین ؟
۱۷ تیر ۹۵ ، ۱۷:۲۳ فاطمه سلیمی
سلام به هما خانم گل من 12سال دارم و همه ی رمانای شما رو خوندم و الان نزدیک به 5تا رمان نوشتم وساکن یه روستا هستم میخواستم اگه میشه کمکم کنید تا اونارو منتشر کنم مرسی از زحمتاتون خداحافظ
سلام .منم فکر میکردم سنتون سی ب بالا باشه اخه انقدر رماناهای پخته و قشنگی مینویسین ک نسبت ب بعضی از رمانا اصلا قابل مقایسه نیست واقعا تبریک میگم بخاطر این هنری ک تو نویسندگی داریم من خودم همیشه ب نویسندگی خیلی علاقه داشتم و دارم ولی استعدادشو ندارم اتفاقا من اولین رمانی ک خوندم جدال پر تمنا بود بعدم قرار نبود و بقیه رماناتون من رمان خوندن و با رمانای شما شروع کردم خیلیم خوشحالم از این اتفاق خیلی دوسشون دارم مخصوصا قرار نبود ک دیگ شمار خوندنش از دستم در رفته نمیدونم چقد خوندمش انقد ک دوسش دارم بابت رمانای قشنگی ک مینویسین ممنون و امیدوارم پر تلاش بازم ادامه بدین و با نوشتن رمانای بیشتر دل طرفداراتونو شاد کنین .بازم ممنون. در پناه حق باشین.

سلام

هما جون من واقعا رماناتونا خیلی دوست دارم به نظرمن رمانای هما خانوم درمقایسه با خیلی از رمانا به واقعیت خیلی نزدیکه البته ایشون شخصیت های رمان هشون ادمای زیبا رو هستند که نظرمن اگه از چهره های معمولی بیشتر استفاده میکرد به  واقعیت نزدیک تر بود البته من فقط نظر خودما گوفتم ....ولی خوب ما اصفهانی نه  خوشگلیم فکر میکنیم همم خوشگلا  

سلام.
هماجون من شما رو ی خانم سی به بالا همیشه تصور میکردم.
واقعا برام جالب بود همچین سنی دارید.
و اینکه رماناتون عالی هستن.و اینکه رمانهای همشهری من خانم فرشته27 رو هم بخونید دوستان خیلی رمانهای قشنگی مینویسن.مثل گناهکار.بباربارون.تباهکار و ویرانگر که دوتای آخری در حال چاپ هستش.
هما جون دوستت دارم
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۶ دخمل خوشمل
هما جونم مرسی واقعا ممنون من عاشق رمان افسونگرم و به همه هم پیشنهاد میکنم که بخوننش ممنوووووووووون😄😄😄😘😘😘😘😘
رمانشون بی نظیرن خیلی ازش خوشم میاد موفق باشید
واااااااای چرا تو همه چی میخواید ایراد بگیرید اون به خاطر قشنگیش اینجوری مینویسم چراااااا اشکال میگیرید انقد
واقعا موافقم آیا فقط پولدار و خوشگل حق عشق و دارننن؟
هما جوووووووووووووووون عاااشق خودت رمانااااااااااتم فداااااااااااااااااااااااااااااات.موفق باشییییی عزیزم
من کلا کاری به نظرات بقیه دوستان ندارم
سبک رمان نویسیتو خیلییییی دوست دارم
مخصوصا سیگار شکلاتی
مرسی همای عزییییزززز
باید بگم وقتی رمان های شما رو خوندم نویسنده اش رو نهایتا 20ساله تصور کردم...
شما فکر میکنید فقط افراد جذاب و زیبا وپولدار حق عاشق شدن دارن؟؟؟؟؟
۱۲ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۵۱ کلثوم و قلی

ما نظری نداااریمم خخخخخخخ


به نظر من نوشن رمان کار خوبیس ولی توجه به تاثیر گذاری ان روی خواننده باعث جذب فروان مخاطب میشود
من اما عاشق کتابای خانوم هما هستم درسته زندگی همین بچه بازیا نیست اما خیلی مواقع ما خودمون رو درگیر چنین بچه بازیایی میکنیم و این رمانا زندگی عادی ما هستن با خوندنشون میشه خیلی تجربه ها به دست اورد میشه عواقب خیلی تصمیمایی که شخصیت های رمانها گرفتند و ممکنه اونا تصمیمات ما هم باشن رو ببینیم حلا یا خوب یا بد......مرسی ازتون خانوم پور اصفهانی با این رمانای قشنک و نثر ساده
وااااایی اسم منم هماست... از رمان های هما پور اصفهانی خوشم میاد باحال مینویسه... ممنونم همااا جون مرسی... :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خانم پور اصفهانی من رومانای شما رو خوندم اگر تونستید یک رمان عاشقانه ای بنویسید که توش *** و پول و زیبایی ورقص نباشه هنر کردیدوگرنه که این جور چیزها احساسات*****همه رو بر می انگیزد
من خیلی خیلی باعسل موافقم
منم باعسل وکیاناموافقم!!!!
ولی من کاملا با عسلو کیانا مخالفم
منم با عسل موافقم
خدایی از یه فوق روانشناسی 26 ساله انتظار نمیره این همه خیالات بچگانه به معنای واقعی کلمه بنویسه!!
همه ی زندگی مگه فقط عشق و عاشقیای اتشین و بچگانه س؟توی تمام رماناش فقط با یه شروع کودکانه میخواد برسه به مسائل خصوصی تا جذابیت ایجاد کنه!فکر و ذهن نوجوونای عاشق رمان با این چیزا پر میشه و کلی ضربه میخورن...یه خرده واقع بینی اضافه کنه به رماناش بد نیست...
هما خانوم خیلییییییییی شبیه مهراوه شریفی نیا هستید.قبول دارید؟خیییییییییییییلللللللللللللللللییییییییی.
راستی عاشق رماناتونم.بخصوص قرار نبود.عالی بود
سلام بر استاد بزرگ خانم هما پور اصفهانی ازوقتی رمان های شما رو میخونم دیگه هیچ رمانی برام جذاب نیست واقعا شما لیاقت بهترین جایگاه ها رو دارید منم دارم رمان مینویسم اما فکر نمیکنم به پای رمان های شما برسه من شما رو استاد خودم میدونم.میخاستم اگه امکانش هست یه راه ارتباطی با این استاد رو به من بدید ممنون میشم.لطفا
پاسخ:
آدرس صفحه شخصی اینستاگرام
https://www.instagram.com/homapouresfahani
ضمن عرض تبریک به نویسنده محبوبم میشه بگید کدوم کتابا به چاپ رسیده؟؟
پاسخ:
سیگار شکلاتی
من عاشقشممممممممممممممممممممممممممممممم
ممنون عالی بود
هما جونم خوشگلی عزیزم
damesh garmmm

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
A-D-S