رمان | رمان عاشقانه | نودهشتیا

رمان,رمان جدید,رمان نودهشتیا,خواندن رمان آنلاین,دانلود رمان جدید,رمان های زیبای عاشقانه ایرانی,رمان اجتماعی,نودهشتیا,داستان های واقعی

رمان | رمان عاشقانه | نودهشتیا

رمان,رمان جدید,رمان نودهشتیا,خواندن رمان آنلاین,دانلود رمان جدید,رمان های زیبای عاشقانه ایرانی,رمان اجتماعی,نودهشتیا,داستان های واقعی


A-D-S

جانم فدای رهبر سید علی

جانــم فــــدای رهــبــــر
همه رمان های وبلاگ مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و فعالیت میکند.

در صورت نارضایتی نویسنده رمان از وبلاگ برداشته خواهد شد!

برای ارسال رمان از تماس با ما اقدام کنید

ما در شبکه های اجتماعی

نویسندگان
تبلیغات
خرید بک لینک

دانلود رمان شفق کامپیوتر،pdf،ایفون،جاوا،اندروید

دانلود رمان جدید شفق برای کامپیوتر Pdf
دانلود رمان بسیار زیبای شفق برای گوشی اندروید و آیفون
رمان شفق را با لینک مستقیم و رایگان دریافت کنید

رمان شفق

نام رمان :رمان شفق

به قلم :ناشناس

خلاصه ی از داستان رمان:

داستان درباره ی دختری به نام شفق که سرکش مغرور و یادگرفته رو پای خودش بایسته میشه گفت بداخلاقه پرستاره وتوی بیمارستان کار میکنه که بایه ……

دانلود در ادامه مطلب

رمان شفق

صفحه ی اول رمان:

با خستگی خودمو روی صندلی انداختم.با اینکه میدونستم کارم درست نیست ولی پاهامو روی میز دراز کردم.مقنعه مو کمی کشیدم عقب.عجیب هوس چای کرده بودم اما وقتی سر فلاسک رو توی فنجونم گرفتم فقط دو قطره چایی توی لیوان ریخت.با دلخوری رو به مریم کردم:
میمردی تهش یکمی واسه من نگه میداشتی؟تو و فرح و یگانه…حالا اگه راست میگی برو از بخششون چایی بیار اگه دادند بهت….تازه تو که میدونی کتری برقیمون خرابه…..
یکریز داشتم غر میزدم که مریم بی هیچ حرفی(چون اخلاق سگ منو میدونست )دستهاشو بالا گرفت:

دانلود نسخه های موجود

دانلود رمان شفق نسخه کامل PDF

دانلود رمان شفق برای اندروید نسخه APK


شما هم نظر هاتون راجب این رمان ثبت کنید





نظرات  (۱۵)

بعد چندسال

خدای من

من عاشششششقققق این رمانم

سلام، ببخشید یه سوال داشتم! من میتونم تو این سایت رمان بزارم؟
نسبتا خوبه
این بی احترامی به خواننده است که قسمت های راحذف می کنید و اعلام نمی کنید . این رمان سانسور شده است
این کتاب خیلی سطحش پایین بود.به جز داشتن صحنه های مبتذل چیو میخواست نشون بده
نسبتا خوب بود ولی رمان ضعیفیه
من دارم میخونم عالیه
میشه یه رمان مثل همین رمانه شفق معرفی کنید بهم
رمان بسیار ضعیفی بود با تمام احترامی که برای همگی نوبسندگان قائلم اما این رمان ضعیف بود اضلا نمیشد روش اسم رمان گذاشت به مسائل و حواشی اشاره شده بود که اصلا مناسب نبود  امیدوارم این نظر من رو بر حسب بی احترامی نزارید...این یک انتقاد دوستانه بود.
این رمان معرکه است😉😉😉👌👌👌👌۵
من نخوندمش قشنگه ایا؟؟؟؟
پس چرا واسه ایفون دانلود نمیشه؟
رمنش سانسور شده بود یا نه؟

۲۱ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۱۹ الناز محمدی
عالی بود
عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
A-D-S