رمان | رمان عاشقانه | نودهشتیا

رمان,رمان جدید,رمان نودهشتیا,خواندن رمان آنلاین,دانلود رمان جدید,رمان های زیبای عاشقانه ایرانی,رمان اجتماعی,نودهشتیا,داستان های واقعی

رمان | رمان عاشقانه | نودهشتیا

رمان,رمان جدید,رمان نودهشتیا,خواندن رمان آنلاین,دانلود رمان جدید,رمان های زیبای عاشقانه ایرانی,رمان اجتماعی,نودهشتیا,داستان های واقعی


A-D-S

جانم فدای رهبر سید علی

جانــم فــــدای رهــبــــر
همه رمان های وبلاگ مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و فعالیت میکند.

در صورت نارضایتی نویسنده رمان از وبلاگ برداشته خواهد شد!

برای ارسال رمان از تماس با ما اقدام کنید

ما در شبکه های اجتماعی

نویسندگان
تبلیغات
خرید بک لینک
چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ق.ظ

دانلود رمان ذهن خالی از هما پور اصفهانی

دانلود رمان ذهن خالی از هما پور اصفهانی

نام کتابنام کتاب : رمان ذهن خالی

نام نویسنده نام نویسنده : هما پور اصفهانی

خلاصه داستانخلاصه داستان:

وقتی ته چاهی بودم و به این می‌‌اندشیدم که چه جیز مرا به ته این چاه انداخته با تمام وجود دلم میخواست به یاد بیاورم!

ای کاش میدانستم خطا کردن در نادانی خیلی بهتر است به یاد بیاوری و بدانی خطا کرده ای انهم دانسته!

رنجانده ای با میل… نخواسته ای در اوج خواستن و…

شکسته ای ! شکسته ای و نابود کرده ای! در اوج شکستن خود!

حالا در جایی ایستاده ای که برای من دانستن دلیل همه چیز کافیست در آینه بنگری … آری دلیل همه چیز همان است که میبینی

قسمتی از متن رمان ذهن خالی از هما پور اصفهانی :

من قول میدادم درس بخونم دکتر بشم.اما چه زود همه آرزوهام پر پر شدن. مامان مریض شد، مدام خون دماغ میشد و بعد از چند تا آزمایش معلوم شد لوسمی یا همون سرطان خون داره. باید پیوند مغز استخوان انجام میداد، اما درست توی همون برهه زمانی هرکس که به ما میرسید پول میخواست ، پولای هنگفتی که ما از پسش بر نمیومدیم . اینقدر غرق نامردی و نامرادی شدیم تا دیر شد . بابا حتی خونه رو هم فروخت، ولی نصف بیشتر پول خونه خرج هزینه های کمر شکن درمان و شیمی درمانی و بقیه موارد شد . دار و ندارمون رو از دست دادیم . اون پولی هم که مونده بود نتونست کفاف پیوند و زیاده خواهی خانواده کسایی که برای پیوند مناسب بودن رو بده. علاوه بر اون  همین که خونه به فروش رسید بیماری مامان بدتر شد . چون مامان عاشق خونه بود و اون موقع انگار عشقشو از دست داد و خیلی زود،ختی خیلی زودتر از اون چیزی که پزشکا تخمین میزدن تنهامون گذاشت!مامان رفت و من نابود شدم،اینقدر گریه کردم که بابا نگران شده و پونه غم خودش رو از یاد برده بود!همه نگران من بودن،من اما یک سال تموم افسردگی حاد داشتم و وقتی رو به بهبود رفتم دیگه پولک قبل نشدم.دیگه با کسی صمیمی نشدم،دیگه نتونستم کسی رو دوست داشته باشم و بیزار شدم . از همه چیز ، از همه کس . پول باعث شد مامانمو از دست بدم ، پول باعث شد کینه سنگینی توی قلبم شکل بگیره و قلبمو سیاه کنه . میخواستم از همه انتقام بگیرم. دیگه هیچکس برام مهم نبود.فقط خودمو میدیدم.خودم و خودم و خودم ! سوم راهنمایی بودم که مامان فوت شد. یک سال نتونستم درس بخونم و بعد از اون وقتی تصمیم گرفتم به درسم ادامه بدم رشته ریاضی رو انتخاب کردم . دیگه نمیخواستم دکتر بشم از دکترا متنفر بودم چون نتونستن برای مامانم کاری بکنن. میخواستم مهندس بشم، این شده بود آرزوم.اما دیگه اون پولکی نبودم که با همه وجودش درس میخوند تا بهترین باشه.فقط میخوندم که خونده باشم . به اینجا که رسیدم باز ذهنم قفل کرد،یادم نمیومد، چی خوندم و چی کار کردم!دیگه هیچ خاطره ای توی ذهنم نداشتم…

این رمان چاپ شده و میتوانید خریداری کنید برا دانلود حق منتشر نداریم از جانب خانم هما پور اصفهانی


دانلود رمان های جدید کلیک کنید



نظرات  (۳۴)

سلام ..خانم هماپور اصفهانی مثل همیشه رمان های عالی مینویسند..
و باعث افتخار منه که رمان های ایشون رو بخونم..😘
فقط دو تا سوال داشتم..
یکی اینکه آیا رمان تقاص کامل و یا نصفش بر‌ اثر واقعیت هست؟؟
و اینکه pdf رمان استایل کامل هست یا نه؟؟
و یه خواهش داشتم.. من هم در حال نوشتن رمانی هستم میخواستم بپرسم اگه از اسم شخصیت های رمانِ تقاص استفاده کنم مشکلی داره؟؟
و اینکه یک pdf یاز خوب معرفی کنید
ممنون میشم جواب بدین
سلام کتاب سیگار شکلاتی ادامه داره اگه ادامه داره کتابش اسمش چیه؟
سلام واقعاعالین رمان های خانم پوراصفهانی غیرازرمانهای ایشون دیگه رمان نمیخونم توروخدابقیه رمان هاتونم بزاریم داخل سایت
سلام،این کتاب عالیه،حتما بخونید
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
رمان های خانم پور اصفهانی از عالی یه چیزی اون ور تره وااااقعا که وقتی ادم میخونه لذت میبره خانم پور اصفهانی فکری بی نهایت خلاق داره و همین طور بسیار روشن فکره من خودم رمان های قرار نبود جدال پر تمنا توسکا روزای بارونی تقاص افسون گر رو خوندم که همه شئن نسبت به رمان های دیگه عاللللیی بودن
فقط میخواستم بدونم رمان تا ته دنیا مال خانم پور اصفهانیه؟
پاسخ:
سلام دوست مخاطبین بسیاری هم دارن

 رمان ته دنیا از سوگند دهکردی نژاد هست
مگه اون رمان های قرار نبود و توسکا و نمیدونم جدال پر تمنا چاااااااپ شده؟ والا اون که پر صحنه بود!!!!!! کل رمانم حول محور همونا بود و اگه برای چاپ حذفش کردن که دیگه اون چی داستانههه!!!!؟؟
پاسخ:
سلام

توی سایت هر نویسنده ای که راضی نباشه رمانش حذف میشه

ایشون هم نسخه مجازی نمیخوان بدن میگید ما چیکار کنیم !!
سلام
ای کاش خانوم پور اصفهانی کتاب های چاپ شدشون رو هم بعد از مدتی درسایت ها می ذاشتن چون خیلی ها مثل من هستن که اگر در روز وقت  اضافی اوردن به سراغ کتاب ها میان و وقت ندارن خیلی کتاب دستشون بگیرن . امید وارم درک کنید
من کتاب ذهن و خالی و خریداری کردم و خوندم عالی بود باریک سرکار خانم هما اصفهانی پور مثل همیشه گل کاشتن😋👧👌
من کتاب ذهن و خالی و خریداری کردم و خوندم عالی بود باریک سرکار خانم هما اصفهانی پور مثل همیشه گل کاشتن😋👧👌
اصلا دانلود نمیشه. .. آخه چرااااااااااا؟؟؟؟

سلام من عاشق رمانای خانوم اصفهانیم ادمو ب دنیا خوش بین میکنن

من اولین رمانی که خوندم از خانم اصفهانی قرار نبود بودش همش واسم سوال بود چجوری انقدر به راحتی با اصطلاحات روانشناسی آشنا هستن و خیلی خوشم میومد وقتی توسکا یا روزای بارونی انقدر قشنگ بهم وصل شدن واقعا بدون تعریف الکی قشنگ مینویسین نه مثل بعضیا سرو ته نداشته باشه...
خب کتابی ک چاپ شده رو نزارین رو سایت.
این کتاب چند بار چاپ شده؟
راستی یه سوال دیگه که برام پیش اومد اینکه چطوررمان قرارنبود وجدال پرتمنا(که روی جلد اسم رمان به سجاده وصلیب تغییرپیدا کرده)چاپ شده؟!اخه رمان قرارنبودومن حدود3سال پیش تو نت خوندم؟؟؟!!!!فکرنمیکردم اصلا این رمان هاچاپ بشن!!!!








من رمان سیگارشکلاتی رو ازکتاب فروشی تهیه کردم و ازخوندن رمان بسی لذت بردم میخواستم بدونم باتوجه به پایان داستان این رمان ادامه داره؟؟؟!!!
سلام
باو این چ وضعشه عه سیگار شکلاتیرو که نصف میدین بیرون
ااینم از این تموم کنین این وضعو اه😠😠😠
مسولین رسیدگی کنین...😐
سلام
رمان تقاص واقعیه؟
حتی چند درصدش هم واقعی نیست؟
بهترین رمان خانوم هما پوراصفهانی قرار نبود واقعا محشره توصیه میکنم حتما بخونین ارزش شو داره خیلی قشنگه عاشق شخصیت ترسا م واقعا عااااالیه
سلام.ای کاش رمانهایی مینوشتید که رویایی نباشن و دختر و پسر خیلی سریع به هم نرسن و خیلی با هم راحت نباشن و مسئله حفظ پوشش اسلامی و این حرف ها هم حفظ میشد خیلی دور از ذهنه .مگه میشه آخه؟این دور از ذهن بودنه خیلی مشکل داره که آدم تا چند ماه افسردگییرو داره.لطفا رعایت کنید این مسائل رو. چون من خودم آدمیم که اگه در روز ۵-۶تا رمان نخونم روزم روز نیست.
سلام رمانهای خانم پور اصفهانی عالین من هر رمانی که ایشون نویسندش باشن بدون تردید دان میکنم یا از بیرون خریداری میکنم بی نظیرن
سلاااااااااااااااااام
رمانای خانم پور اصفهانی خیلی قشنگن البته یکمی هم رویایی مخصوصا رمان قرار نبود که من عاشقش بودم رمان قشنگی بود...همینطور توسکا اونم بد نبود
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
رمان هاش افتضاحه******* ** *** **** **** ****** ***** *** **** **** *** **** ********** **** ** ********** ************ ***** *** ****** *** *** **** **** ** *** ************** ************* ** ******** ************ ***** ***** ** ** *** ************ ****** ****************** **** ********

پاسخ:
دوست عزیز انتقاد پیشنهاد راه روش داره نه این اینکه بی ادبی کنید.
سلام چرا رمان تا ته دنیا رو نمیذارد من خیلی دنبال این رمان تو سایتا ی مختلف گشتم ولی پیدا نکردم لطفا این رمان رو بذارید خوشحال میشم منتظر جوابتون همین امروز هستم
پاسخ:
شرمنده نمیتونیم قرار بدیم
این رمان قبلا به درخواست کارگروه محترم مصادیق محتوای مجرمانه از وبلاگ برداشته شده هست.
موفق باشین.
چرا هیچکس نظرشو راجع به این رمان ننوشته تا ما بدونیم دانلود کنیم یا نه 
لطفا نظرتون درباره این رمانو بگین وگرنه همه میدونن خانم پوراصفهانی نویسنده توانایی هستند
سلام خسته نباشی
خانم اصفهانی چرا رمان شکلات تلخ نصف کار مونده چرا تمومش نکردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام .
رمان ***** ****** * *** **** * *** ** ****** * ****

لینک جاوا یا پی دی اف هیچ کدوم از این رمانا رو ندارید ؟ اگه دارید لطفا به ایمیلم ارسال کنید

یا اگه نه  از کدوم وبلاگ میتونم دانلودشون کنم ؟
پاسخ:
تو گوگل رمان مورد نظرتون رو سرچ کنید اگه هر سایتی یا وبلاگی داشته باشه گوگل براتون میایه.

با  سلام خدمت سرکار خانوم هما پوراصفهانی
با تشکر از اینکه وقت باارزشتون رو برای خوندن 
پیامم میزارید
عذر میخوام من یک سوال داشتم میخوام بدونم رمان تقاص واقعیه یا ن
باز هم ممنونم
وقتتون بخیر
پاسخ:
کاربر گرامی خانم هما پور اصفهانی خودشون نیستن وبلاگ توسط  ما اداره میشه

من اصفهانی هستم یعنی خونمون اصفهانه میشه ادرس بدین تا بتونم تهیه کنم  من عاشق شما و همین طور رمان  هایتون شدم امید وارم اینده ی خوبی داشته باشیدبا ارزوی سلامتی برای شما                  

پاسخ:
میتونید از کتاب فروشی های معتبر تهییه کنید.

سلام خدمت خانم پور لصفهانی  من 14 سالمه  و از تابستان امسال تا الان خیلی ز رمان هایتان را خوندم از جمله  توسکا تقاص  قرار نبود  روز های بارونی و......

الان هم دارم با دو تا از دوست های صمیم ام رمان می نویسم االان هر چی می خواستم بازم از رمان هایتان دانلود کنم نشد اگر امکانش هست بهم بگین چرا رمان استایل باز نمیشه

پاسخ:
سلام
بعضی از رمان ها جاپ شدن برای خرید کتابش باید از بیرون اقدام کنید.
qeymte in ketab chande?

پاسخ:
هنوز به چاپ نرسیده
Chra nmishe danlowd krd??? :((( mn ino mikham 

خب من از نمایشگاه کتاب تهران مصلی خریدم و نمیدونستم چنین سایتی هست که میشه با نویسنده در ارتباط بود
سلام، من کتاب را خریده ام اما چند صفحه وسطش نیست، میشه صفحات را بگم واز خانم پور اصفهانی بخواین که از طریق ایمیل برام بفرستن؟
پاسخ:
از جایی که خریدین پیگیری کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
A-D-S