رمان | رمان عاشقانه | نودهشتیا

رمان,رمان جدید,رمان نودهشتیا,خواندن رمان آنلاین,دانلود رمان جدید,رمان های زیبای عاشقانه ایرانی,رمان اجتماعی,نودهشتیا,داستان های واقعی

رمان | رمان عاشقانه | نودهشتیا

رمان,رمان جدید,رمان نودهشتیا,خواندن رمان آنلاین,دانلود رمان جدید,رمان های زیبای عاشقانه ایرانی,رمان اجتماعی,نودهشتیا,داستان های واقعی


A-D-S

جانم فدای رهبر سید علی

جانــم فــــدای رهــبــــر
همه رمان های وبلاگ مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و فعالیت میکند.

در صورت نارضایتی نویسنده رمان از وبلاگ برداشته خواهد شد!

برای ارسال رمان از تماس با ما اقدام کنید

ما در شبکه های اجتماعی

نویسندگان
تبلیغات
خرید بک لینک
چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۵۱ ب.ظ

فال روز پنج شنبه 19 شهریور 1394 مخصوص تمامی سنین

فال روز پنج شنبه 19 شهریور 1394 مخصوص تمامی سنین

 فال روزانه پنج شنبه 19 شهریور 1394

 فال روزانه 19 شهریور 94 

فال روزانه یکشنبه 4 مرداد 94 تمامی ماه های سال


فال روز متولدین فروردین:

سعی کنید زمان بیشتری را به خود اختصاص دهید و به ظاهر خود بیشتر رسیدگی کنید. شانه هایتان را به عقب و سرتان را رو به بالا نگه دارید. شما آدم مغروری هستید بنابراین اعتماد به نفس خود را در همه حال حفظ کنید. در محل کارتان حرف هایی می زنید که برای دیگران مفید خواهند بود و این احساس خوبی هم به شما و هم به دیگران منتقل خواهد کرد. امروز خوشبختی در خانه شما را زده است، پس از آن نهایت استفاده را بکنید. در حال حاضر تغییرات زیادی را در زندگی تان تجربه می کنید. انرژی فیزیکی زیادی دارید و به همان نسبت ذهنی فعال، طوری که قادر به حل تمام مسائل خواهید بود. برای این که بهترین استفاده را از این فرصت بکنید، ارتباطات خود را افزایش دهید. شما توانایی های زیادی دارید که در ارتباط با دیگران شکوفا خواهند شد.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار***ببر اندوه دل و مژده دلدار بیار

نکته ای روح فزا از دهن دوست بگو***نامه ای خوش خبر از عالم اسرار بیار 

تعبیر: اندوه دل و روح شما با خبر خوشی که در راه است برطرف می شود و همه چیز برایتان رنگ و بوی دیگری می گیرد. به کوری چشم حسودان شما به تمام آرزوهایتان خواهید رسید و از قفس غم رهایی پیدا می کنید، چشمتان به جمال یار روشن می شود و کامتان شیرین خواهند شد و این خبر به همگان خواهد رسید.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز خوب استراحت کرده و خودتان را برای یک هفته کاری پرمشغله آماده کنید. طی دو ماه آینده وقت دارید که خودتان را برای ترفیعی که انتظارش را دارید آماده کنید، پس خودتان را جمع کرده و از این فرصت استفاده کنید، چنین فرصتی هرچند سال یک بار به وجود می آید. درست است که خانواده بزرگترین فال روزانه، فال تولد، فال امروز،فال روزانه حافظ - آرامش برای شما است، اما بد نیست گاهی هم با دوستانتان وقت بگذرانید، فعالیت های اجتماعی خود را نیز باید حفظ کنید. برای نزدیک شدن به عشتان هرکاری که می توانید بکنید، اما اگر می بینید به تنهایی نیاز دارد او را راحت بگذارید. خبرهایی که در مورد عشق قدیمیتان می شنوید و یا مکالمه ای که با او خواهید داشت به تمام شدن همراه با آرامش این پرونده کمک خواهد کرد.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

بازآی و دل تنگ مرا مونس جان باش***وین سوخته را محرم اسرار نهان باش

زان باده که در میکده عشق فروشند***ما را دو سه ساغر بده و گو رمضان باش 

تعبیر: عجله کن تا از دیگران عقب نیفتی. با دل نگرانی و حرف نگرانی و حرف زدن به جایی نخواهی رسید. بسیار مواظب سلامتی خودت باش. فکر می کنی کس دیگری می خواهد مقصود و نظر تو را از چنگت بیرون بکشد ولی بدان در سرنوشت تو مقصود چیز دیگریست و نصیب کس دیگری نمی شود.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی


فال روز متولدین خرداد:

شما امروز به قدرت و تسلط دیگران معترض هستید، برای اینکه دوست ندارید از دستورات دیگران اطاعت کنید. شما فکر می کنید که خودتان بهتر می دانید کارها را چگونه انجام دهید و دوست دارید مورد تحسین و احترام واقع شوید. این می تواند برای شما فرصتی باشد که به دیگران نشان دهید چقدر باهوش هستید، پس اجازه ندهید که هر کسی در مورد برنامه های شخصی تان نظر بدهد.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی***که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی

من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش***که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی 

تعبیر: برای کاری که نیت کرده اید اگر تلاش کنید خیلی زود به مرادتان می رسی. شانس به شما رو کرده، حیف است اگر آن را از خود دور کنید. روزگارتان آنقدر خوب می شود که تمام غم ها و غصه های گذشته را فراموش می کنید. برای رسیدن به مرادتان کمی سختی می کشید ولی اگر عاقل باشید به راحتی به نیات خودتان می رسید.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی


فال روز متولدین تیر:

خیلی جالب است که شما برای خودتان محدودیت هایی تعیین کرده اید، ولی اطرافیانتان اصرار دارند که شما به اهدافتان برسید!! آنها اگر بدانند که دقیقاً چه چیزی می خواهید احساس بهتری خواهند داشت، چرا که راه کمک کردن به شما را خواهند فهمید. اما وقتی یک بار نیازهای خود را توضیح دادید صحبت تان را ادامه ندهید، وگرنه موضوع را پیچیده تر می کنید. منطقی بودن بهتر از این است که با یک مسئله احساس راحتی بکنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

به جان پیر خرابات و حق صحبت او***که نیست در سر من جز هوای خدمت او

بهشت اگر چه نه جای گناهکاران است***بیار باده که مستظهرم به همت او 

تعبیر:  حق صحبت با پیران را به جا بیاور و به تجربه های آنها بهائی قائل باش. انها تو را به جایی هدایت می کنند که آخرش بهشت برین است. شانس به تو رو کرده آن را از دشت نده. به بخت خویش لگد نزن. نوید خبری را به تو می دهند که سرشار از رحمت است. خودت همتی داشته باش که فر دولت در انتظار تو است.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی


 فال روز متولدین مرداد:

امروز اتفاقات جدیدی افتاده است و تصمیم گیری درست برایتان مشکل شده است. شما همان طوری که قبلاً انتظار داشته اید، تعطیلات آخر هفته هفته خوب و آرامی داشته اید. اما الان دست ندارید وظایفی که به شما محول شده است را انجام دهید. شما زمانی به فکر شاد کردن دیگران می افتید، که آنها به خاطر از منافع خود گذشته و شما را خوشحال کرده باشند.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

هر آن کو خاطر مجموع و یار نازنین دارد***سعادت همدم او گشت و دولت همنشین دارد

حریم عشق را درگه بسی بالاتر از عقل است***کسی آن آستان بوسد که جان در آستین دارد 

تعبیر: آفرین بر شما که تصمیم عاقلانه ای گرفته اید. سعادت و دولت یکجا نصیبتا می شود. در کاری که انجام می دهید ذلت و خواری وجود ندارد. به وصال یاری می رسید که از هر سو حسن دارد. توانایی های خودتان را نشان بدهید و مثل همیشه به مستمندان کمک کنید.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی


فال روز متولدین شهریور:

امروز شما واقعاً خلاق و هوشمند هستید، اما اگر در مقابل دیدگاه های عالی تر مقاومت کنید مشکل ایجاد خواهد شد. شما به خصوص مواقعی که فکر می کنید خطرهای زیادی تهدیدتان می کند، حسابی گیج و آشفته می شوید. باوجود اینکه شما بر روی جزئیات بیشتر تمرکز می کنید، ولی اینها جزئیاتی شبیه به هم هستند که باعث شکست خوردن تان می شوند. برعکس شما باید ایده های بزرگ داشته و خطر کردن را بپذیرید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

یا رب سببی ساز که یارم به سلامت***بازآید و برهاندم از بند ملامت

خاک ره آن یار سفرکرده بیارید***تا چشم جهان بین کنمش جای اقامت 

تعبیر: راه به جایی نداری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم به تو نشان می دهد. دیگران هم به جای کمک مسخره ات می کنند و مدام ایراد می گیرند. پس تو هم رازهای درونت ر فاش نکن. امیدوار باش. تو تا روز قیامت با جور زمانه در جنگ و ستیز هستی.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی


فال روز متولدین مهر:

امروز اگر فردی درمحل کار از شما فاصله بگیرد، ممکن است ناراحت شوید، اما باید بدانید که این عمل واقعاً مربوط به شخص شما نیست. این شخص ممکن است خجالتی و یا آسیب پذیر باشد و نیاز دارد که از نظر احساسی در محیط امنی قرار بگیرد. افرادی که را که تمایل نداارد با دیگران ارتباط متقابل داشته باشند را تحت فشار قرار ندهید. فقط بدون پیش داروی و توقع داشتن از آنها بهشان اجازه بدهید که هر طور که دوست دارند رفتار کنند.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

من نه آن رندم که ترک شاهد و ساغر کنم***محتسب داند که من این کارها کمتر کنم

من که عیب توبه کاران کرده باشم بارها***توبه از می وقت گل دیوانه باشم گر کنم 

تعبیر: سعی و تلاش خود را می کنید. بر این باورید که عیب هایتان را برطرف نمائید. هدف خود را مشخص کنید و بی گدار به آب نزنید. مشورت لازمه ی کار و گنج در کنار شماست ولی شما آن را نمی بینید، دقت کنید. کسانی که با شما قرارداد یا پیمان بسته اند به عهد خودشان پایبند نیستند.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی


فال روز متولدین آبان:

افکار و اندیشه های شما بوسیله افراد زیرکی که اطراف شما هستند ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرد، اما شما هنوز با هر ایده جدیدی که در هر گام از راه تان بوجود می آید مبارزه می کنید؛ اعتقاد داشتن به آنچه که تا بحال می دانستید به نظر می رسد مهمتر از یادگرفتن درباره آنچه که بعدها پیش خواهدآمد، است. به یاد داشته باشید ترسیدن از آینده انگیزه سالمی نیست، اگر شما می ترسید، روی این افکار منفی خود کار کنید تا تبدیل به عشق و امید شود.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد***نهال دشمنی برکن که رنج بی شمار آرد

چو مهمان خراباتی به عزت باش با رندان***که درد سر کشی جانا گرت مستی خمار آرد 

تعبیر: دنیا پستی و بلندی های زیادی دارد. گاهی خوب و گاهی بد، گاهی خزان و گاهی بهار در هر صورت تو فقط به دوستا ها بیاندیش تا التیام دل بی قرار دیگران باشی. بدون دوست خود را تهی می دانی از خدا می خواهی همین چند صباحی را که زنده هستی در کنار دوست باشی و با دوست بمیری.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی


فال روز متولدین آذر:

امروز ماه در هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان قرار دارد و بهتان کمک می کند یک لیست از عیب و ایرادهای همسر، نامزد و یا نزدیک ترین دوستتان تهیه کنید. یا شاید هم حالا که هیچ کس نمی تواند در مورد نیازهایتان بهتان کمک کنید، بیش از اندازه عیب جو شده اید. آنقدر به دیگران سخت نگیرید؛ باور کنید مشکل اصلا از آنها نیست!! مشکل از احساسات شما و قضاوت تان در مورد خود است. انتقادهای تند و تیز شما که برای تجزیه و تحلیل کردن دیگران و خود به کار می برید به جز آزار و اذیت چیز دیگری به همراه ندارد و کمکی بهتان نمی کند.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی


فال روز متولدین دی:

شما در روزهای آینده شادی های بسیاری را به دست می آورید، برای اینکه از شادی تان لذت بیشتری ببرید دیگران و افرادی را که به آنها علاقه مند هستید را در شادی تان شریک سازید. شما مدتی را در حالت غیر فعال به سر برده اید آن مدت زمان به شما خیلی کمک کرده است و دید شما را نسیبت به زندگی تغییر داده است.

فال حافظ امروز متولدین دی :

دردم از یار است و درمان نیز هم***دل فدای او شد و جان نیز هم

این که می گویند آن خوشتر ز حسن***یار ما این دارد و آن نیز هم

تعبیر: درمان دردتان رسیدن به وصال یار می باشد. تمام هم و غمتان فکر کردن در مورد او و یاد خاطرات شیرین با او بودن هست تنها غصه شما شکستن عهد و پیمانی است که با او بسته نودید. این شب های هجران پایان پذیر است. ولی می ترسید دست روزگار او را از شما دور کند اما خداوند دوباره به همه چیز سر و سامان می بخشد. او عادل است و حق را به حقدار می رساند.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی


فال روز متولدین بهمن:

امروز شما دید تازه ای نسبت به شغلتان پیدا کرده اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد که در نتیجه کار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اکنون شما ترجیح می دهید که به خرید بروید، و همین موضوع می تواند شما را برای بیشتر کار کردن مشتاق تر کند. انگیزه ها و محرکهای شما هرچه که باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده اند شما احساس بهتری پیدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

سرم خوش است و به بانگ بلند می گویم***که من نسیم حیات از پیاله می جویم

عبوس زهد به وجه خمار ننشیند***مرید خرقه دردی کشان خوش خویم

تعبیر: از آنچه که دارید راضی هستید و خداوند را شکر می گوئید. تنها آرزویتان سلامتی برای خود و اطرافیانتان می باشد. هر موقع که سرگشته شده اید به خداوند پناه آورده وآرام گرفته اید. گواه شما همیشه خداست. طلب خود را از خدا می خواهید. هر روزتان بهتر از روز قبل می ود. زیرا دلتان پاک است.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی


فال روز متولدین اسفند:

زیاد آسان نیست که امروز را به روزی مفرح و به یاد ماندنی تبدیل کنید مخصوصا اگر خوشبختی و شادمانی را به یکی از دوستان نزدیک و یا همسرتان پیوند دهید. مشکل ممکن است از اشتیاق شما باشد که دوست دارید همه چیز را به شخص دیگری ربط دهید . اگر اخیرا شخصی در زندگی شما با یک مسئله عاطفی مواجه شده باشد آن را به خودتان نسبت ندهید. بهترین کار این است که فقط یک شنونده خوب باشید و بدون اینکه سعی کنید کاری را به گردن بگیرید تلاش کنید تا اوضاع را بهتر کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ای هدهد صبا به سبا می فرستمت***بنگر که از کجا به کجا می فرستمت

حیف است طایری چو تو در خاکدان غم***زین جا به آشیان وفا می فرستمت 

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

۹۴/۰۶/۱۸
نویسنده پست : پریسا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
A-D-S