رمان | رمان عاشقانه | نودهشتیا

رمان,رمان جدید,رمان نودهشتیا,خواندن رمان آنلاین,دانلود رمان جدید,رمان های زیبای عاشقانه ایرانی,رمان اجتماعی,نودهشتیا,داستان های واقعی

رمان | رمان عاشقانه | نودهشتیا

رمان,رمان جدید,رمان نودهشتیا,خواندن رمان آنلاین,دانلود رمان جدید,رمان های زیبای عاشقانه ایرانی,رمان اجتماعی,نودهشتیا,داستان های واقعی


A-D-S

جانم فدای رهبر سید علی

جانــم فــــدای رهــبــــر
همه رمان های وبلاگ مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و فعالیت میکند.

در صورت نارضایتی نویسنده رمان از وبلاگ برداشته خواهد شد!

برای ارسال رمان از تماس با ما اقدام کنید

ما در شبکه های اجتماعی

نویسندگان
تبلیغات
خرید بک لینک

عکس + حاشیه حضور سپهر حیدری و همسرش در ختم هادی نوروزی

این همسرم در مراسم ختم نوروزی است نه دوستم! + عکس
ماجرای دوس دختر سپهر حیدی در تشیع جنازه ختم هادی نوروزی

سپهر حیدری به همراه همسرش در مراسم تشییع هادی نوروزی شرکت کرده بود که حاشیه هایی را به دنبال داشت.

حیدری که یکی از دوستان نزدیک هادی نوروزی به حساب می آید از نخستین کسانی بود که صبح حادثه خودش را به بیمارستان آتیه رساند تا در غم فراق این بازیکن شریک باشد. وی همچنین در مراسم های بعدی این بازیکن در تهران نیز شرکت داشت.

 سپهر حیدری ، عکس سپهر حیدری و همسرش ، همسر سپهر نوروزی

سپهر حیدری در مراسم تشییع هادی نوروزی

اما نکته اینجاست که وی در این مراسم ها به همراه همسرش شرکت می کرد و بدین خاطر برخی از سوء استفاده کنندگان وی را دوست دختر حیدری معرفی کردند.

حالا حیدری خونش از این افراد به جوش آمده و در صفحه اجتماعی خود اقدام به روشنگری کرده است.

 سپهر حیدری و همسرش ، همسر سپهر نوروزی ، سپهر حیدری و همسرش

سپهر حیدری و همسرش در مراسم تشییع هادی نوروزی

حیدری نوشت: «واقعا نمی دانم چه بگویم در حالی که ما پرسپولیسی ها و دوستان نزدیک هادی عزادار و داغون هستیم یک سری آدم بی معرفت و بیکار و ... در حالی که من و همسر عزیزم در مراسم هادی عزیز در خانه هادی و ورزشگاه آزادی شرکت کردیم با انتشار شایعه اینکه من همراه با دوست دخترم در این مراسم شرکت کردیم واقعا از ته دل مرا متاسف کردند.»

وی در ادامه تاکید کرد: «این ها همان هایی هستن که هادی را در زمان بازیگری اش می کوبیدن و الان برای افتادن در عکس مراسمش خودشان را به آب و آتش می زنند. این خانم همسر بنده است و این که ما ماه ها قبلازدواج کردیم.»



حاشیه حضور سپهر حیدری و همسرش در ختم هادی نوروزی + عکس ... www.news.mohajerplus.com/.../65871_حاشیه-حضور-سپهر-حیدری-و-همس... ۱۴ دقیقه پیش - سپهر حیدری به همراه همسرش در مراسم تشییع هادی نوروزی شرکت کرده بود که حاشیه هایی را به... حاشیه حضور سپهر حیدری و همسرش در ختم هادی نوروزی + عکس khabarontime.ir/.../حاشیه-حضور-سپهر-حیدری-و-همسرش-در-ختم-هادی-نورو... خبر-آنتایم-img-align=-left-hspace=-5-width=-120-src=-http-files.namnak.com-users-km-aup-9407-985.jpg- ... سپهر حیدری: این همسرم در مراسم ختم نوروزی است نه دوستم! iranianuk.com/.../سپهر-حیدری-این-همسرم-در-مراسم-ختم-نوروزی-است-نه-د... ۸ ساعت پیش - حضور بازیکن سابق پرسپولیس به همراه همسرش در مراسم تشییع هادی نوروزی برایش ... سپهر حیدری: این همسرم در مراسم ختم نوروزی است نه دوستم! .... دوستت داشتند، حاشیه نداشتی، برای همه عزیز بودی، به فقرا و مستمندان کمک می کردی، ... حاشیه حضور سپهر حیدری و همسرش در ختم هادی نوروزی + عکس ... www.azarnewsonline.com/news/1152783.html حضور سپهر حیدری و همسرش در مراسم تشییع هادی نوروزی برایش حسابی دردسرساز شده است. مراسم یاد بود هادی نوروزی برگزار شد | مراسم یادبود مرحوم - قطره www.ghatreh.com/news/nn27898009/مراسم-یاد-بود-هادی-نوروزی-برگزار ۷ ساعت پیش - جلسه مدیران باشگاه برای برگزاری مراسم ختم هادی نوروزی برگزار شد ... عکس:حاشیه های حضور همسر سپهر حیدری در مراسم تشییع هادی نوروزی تصاویر:هنرمندان در مراسم ختم مرحوم علی طباطبایی /همه بودند از ... www.tourismonline.co/.../هنرمندان-در-مراسم-ختم-مرحوم-علی-طباطبایی .ht... ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گزارش تصویری از مراسم ختم هنرمند جوان و خوش سیما مرحوم "سیدعلی ... عکس:حاشیه های حضور همسر سپهر حیدری در مراسم تشییع هادی نوروزی ... این همسرم در مراسم ختم نوروزی است نه دوستم! + عکس / جام نیوز khabarfarsi.com/ext/14425604 ۱۱ ساعت پیش - سپهر حیدری این همسرم در مراسم ختم نوروزی است نه دوستم! ... حضور بازیکن سابق پرسپولیس به همراه همسرش در مراسم تشییع هادی نوروزی برایش ... هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت - Bartarinha.IR ... www.bartarinha.ir/fa/news/.../هادی-نوروزی-کاپیتان-پرسپولیس-درگذشت ۵ روز پیش - برترین ها: هادی نوروزی که سالهاست در تیم فوتبال پرسپولیس حضور .... میثم علیپور در این باره گفت: «ساعت 5 صبح همسر هادی نوروزی با من .... گریه های نارحت کننده سپهر حیدری و حمیدرضا علی عسگری دو همبازی سابق مرحوم هادی نوروزی همه ..... مراسم ختم نوروزی در کپورچال برگزار شد .... بازیکن بی حاشیه و با ادبی بود .

۹۴/۰۷/۱۳
نویسنده پست : پریسا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
A-D-S