رمان | رمان عاشقانه | نودهشتیا

رمان,رمان جدید,رمان نودهشتیا,خواندن رمان آنلاین,دانلود رمان جدید,رمان های زیبای عاشقانه ایرانی,رمان اجتماعی,نودهشتیا,داستان های واقعی

رمان | رمان عاشقانه | نودهشتیا

رمان,رمان جدید,رمان نودهشتیا,خواندن رمان آنلاین,دانلود رمان جدید,رمان های زیبای عاشقانه ایرانی,رمان اجتماعی,نودهشتیا,داستان های واقعی


A-D-S

جانم فدای رهبر سید علی

جانــم فــــدای رهــبــــر
همه رمان های وبلاگ مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و فعالیت میکند.

در صورت نارضایتی نویسنده رمان از وبلاگ برداشته خواهد شد!

برای ارسال رمان از تماس با ما اقدام کنید

ما در شبکه های اجتماعی

نویسندگان
تبلیغات
خرید بک لینک
سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۲۰ ب.ظ

دانلود رمان کوه غرور کامپیوتر،pdf،ایفون،اندروید

دانلود رمان کوه غرور کامپیوتر،pdf،ایفون،اندروید

دانلود رمان زیبا کوه غرور برای کامپیوتر و لپ تاپ Pdf
دانلود رمان زیبا کوه غرور برای گوشی اندروید آیفون
رمان کوه غرور با لینک مستقیم و رایگان از سرور اختصاصی وبلاگ
لینک به دستور کارگروه محترم تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف گردید
نویسنده: خانم mahtabiii75
با تشکر از نویسنده عزیز بابت نوشتن رمان زیبای کوه غرور
تعداد صفحات : ۳۵۸

خلاصه رمان:
داستانمون داستان زندگیه پسری به اسم سام هستش! بر اثر اتفاقاتی میافته زندان اما بعد از اینکه از زندان آزاد میشه دیگه اون سام سایق نیست !اونقدراز آدمای دور واطرافش متنفره که کسی جز خودش براش مهم نیست! سرد شده خشک شده مغرور شده از همه کینه به دل داره اما… داستان این جوری نمیمونه!اونقدر اتفاقات هیجان انگیز میافته که سام…
قسمتی از رمان:
آری من یک مَردم. همان جنس قدرتمند آدمی. همان جنسی که نر است. غرور دارم. گویند غرورم بر بازوان خویش است. لطافتی در پوستم نخواهی یافت. صورتم پر از ریش است. رو سفید نیستم،من سیاهم.من مغرورم و دلسوزیت را نمی خواهم.حرفش را نزن. من صبر دارم اما شکیبا نیستم. گوش کن! من مثل تو زیبا نیستم. آری من مردم. گویند بی دردِ بی دردم. جوانم و پیشانیم پر از چین است.از بس که اخم کردم.ازمن نه گریه خواهی دید نه یک خنده.آری من همان مردم، لجباز و یک دنده. سرد و بی روح، میزبان یک میهمانم، یک کوه اندوه. در وجودم قطره ای احساس نیست. یک ذره میلم به بوییدن گل یاس نیست. سفر کن به اعماق قلبم.آنجا ازعشق بپرس. شک نکن که خواهند گفت عشق چیست؟آری تو خیال کن مرد این است و من همان مردم.مردی که مثل تو دردمند نیست. مثل تو عاشق نمی شود. ارزشمند نیست. همین است که گاهی به آسانی دل می بازم.چشمانم را می بندم و با پای برهنه و زخمی هم که شده می تازم، بدون خستگی، به سمت دنیای وابستگی، تا رسیدن می رسم اما تو را هیچ باکی نیست.چون مرد ارزشش را ندارد. چون تو خیلی زیرکی آری خیلی و زیرکانه،زود می فهمی که در وجودم ذره ای پاکی نیست .آری من خاکیم و تو پاکی. زیرا که حتی کفش تو خاکی نیست.آری من همان مردم. من از سنگم و این تویی که از آبی. صدایم گوش خراش است و همه می گویند...


لینک به دستور کارگروه محترم تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف گردید



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
A-D-S