رمان | رمان عاشقانه | نودهشتیا

رمان,رمان جدید,رمان نودهشتیا,خواندن رمان آنلاین,دانلود رمان جدید,رمان های زیبای عاشقانه ایرانی,رمان اجتماعی,نودهشتیا,داستان های واقعی

رمان | رمان عاشقانه | نودهشتیا

رمان,رمان جدید,رمان نودهشتیا,خواندن رمان آنلاین,دانلود رمان جدید,رمان های زیبای عاشقانه ایرانی,رمان اجتماعی,نودهشتیا,داستان های واقعی


A-D-S

جانم فدای رهبر سید علی

جانــم فــــدای رهــبــــر
همه رمان های وبلاگ مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و فعالیت میکند.

در صورت نارضایتی نویسنده رمان از وبلاگ برداشته خواهد شد!

برای ارسال رمان از تماس با ما اقدام کنید

ما در شبکه های اجتماعی

نویسندگان
تبلیغات
خرید بک لینک

دانلود رمان من و این حال عجیبم کامپیوتر،اندروید،ایفون،pdf،تبلت

دانلود رمان جدید من و این حال عجیبم جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت

نوشته یگانه مولوی کاربر انجمن نگاه دانلود


من برای بار اوله که دارم رمان می نویسم..داستانم بر اساس واقعیته…
فقط بعضی قسمت هاشو خودم اضافه کردم…اما در کل موضوعش واقعیه…
اسمشو به این دلیل انتخاب کردم چون در طول داستان یه سرس غم و شادی
واینا داره..با خودم که فکر کردم دیدم این اسم میتونه گزینه خوبی باشه که حالات مختلف داستانو نشون بده…
خوشحال میشم کامنت بزارین و اشکالاتمو بگین ….ممنونم از همتون….
شخصیت های رمان:
شخصیت اصلی:سروین
برادر سروین:سروش
مادر سروین:مه لقا
پدر سروین:خسرو
دوستای سروین:رویا.پریسا.مینا.ساراو …
و…

ژانر:اجتماعی.عاشقانه.هیجان انگیز
زمان شروع:چهاردهم /اذر/هزارو سیصدو نودو سه

خلاصه رمان:
سروین دختری است که در یک خانواده مرفه به دنیا امده….اتفاقات زیادی در جریان زندگی اش اتفاق می افتد..
یک اتفاق سرش را زیر می اندازد و می ایدو وحشی وار همان یک ذره بساط دلخوشی اش را هم داغان می کند..
همه دل تنگی ها و درد هایش در گلویش جمع می شود تا اینکه روزی یک اخ گنده بکارت حنجره اش را پاره میکند
و پیش پیش تقویم روز هایش را پر از ترس و نفرت می کندو سروین برای فرار از تنهایی هایش به مردی پناه می برد …..
سراغاز:

ارام و قرار ندارد…دران عصر غم بار پشت فرمان ماشین داغ کرده و باحالتی عصبی دندان روی هم می

ساید…حرکات و سکناتش از نوعی اشفتگی و

سردرگمی حکایت میکند….با عصبانیت پایش را روی پدال گاز فشار میدهد و دنده عوض می کند….به

فکر فرو می رود…هر فکری به سرش می زند..


توجه جهت دانلود روی لینک زیر کلیک کنید بعد از 15 ثانیه صبر کنید دکمه سبز رد کردن تبلیغ کلیک کنید وارد بخش دانلود رمان بشین با فرمت های مختلف


کلیک کنید



 برای کامپیوتر و گوشی و تبلتهایی که برنامه ی adobe ... دانلود رمان برای کامپیوتر Archives - نگاه دانلود iranimag.com/detail/1371861/article/7 Translate this page Aug 29, 2015 - دانلود رمان برای کامپیوتر Archives - نگاه دانلود. صفحه اصلی نقشه ..... دانلود رمان من و این حال عجیبم جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت. توصیه کنید. 17. دانلود رمان فضول دختر جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت | نگاه دانلود magifa.com › دانلودرمان › دانلود رمان برای کامپیوتر Translate this page صفحه اصلی نقشه سایت درباره ما تبلیغات ارسال رمان به نگاه دانلود تماس با ما ... نگاه دانلود » دانلودرمان » دانلود رمان برای کامپیوتر » دانلود رمان فضول دختر جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت ..... دانلود رمان من و این حال عجیبم جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت. دانلود رمان خواب زده جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت | نگاه دانلود magifa.com › دانلودرمان › دانلود رمان برای کامپیوتر Translate this page دانلود رمان استایل از نگاه دانلود - دانلود رمان خواب زده ... دانلود رمان فرق بین من و اون - www.negahdl.com .... فایل pdf برای کامپیوتر و گوشی و تبلتهایی که برنامه ی adobe reader در ان نصب .... دانلود رمان من و این حال عجیبم جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت. دانلود رمان پیش مرگ ارباب جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت | نگاه ... magifa.com › دانلودرمان › دانلود رمان برای کامپیوتر Translate this page ... دانلود, 33, 666 .... سلام, چرا جلد این رمان با جلدی که توی سایت مه تیک هستش فرق داره؟ ... دانلود رمان من و این حال عجیبم جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت. 5 روز پیش ارسال ... دانلود رمان من و این حال عجیبم - جدیدترین های جاوا www.newjava.ir/.../دانلود-رمان-من-و-این-حال-عجیبم.ht... Translate this page Aug 27, 2015 - دانلود رمان من و این حال عجیبم www.newjava.ir/ دانلود رمان من و این حال عجیبم ... الکترونیکی دانلود رمان مزاحم همیشگی جاوا، اندروید،آیفون و تبلت،pdf. دانلودرمان ارث بابابزرگ برای جاوا pastelco.ir/دانلودرمان-ارث-بابابزرگ-برای-جاوا/ Translate this page دانلود رمانRoman Download تولبار سایتSite Toolbar درخواست کتابOrder Book تالار گفتمانانجمن .... دانلودرمان ارث بابابزرگ برای موبایل(جاوا،اندروید،ایفون)،کامپیوتر،تبلت،ایپد، ... دانلود رمان من و این حال عجیبم جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت. دانلود رمان شاه شطرنج برای اندروید،تبلت،جاوا،pdf - بهـ توپـــ www.behtoop.com/دانلود-رمان-شاه-شطرنج-برای-اندرو... Translate this page دانلود رمان شاه شطرنج برای اندروید،تبلت،جاوا،pdf - بهـ توپـــ. ... دانلود رمان شاه شطرنج برای موبایل ، تبلت و کامپیوتر. دانلود رمان شاه ... دانلود کتاب الکترونیکی شاه شطرنج با فرمت های apk و pdf و java و epub .... چقدر زندگی در این خانه عجیب و در عین حال راحت است… ... دانلود رمان شاه شطرنج برای ایفون،ایپد،تبلت با فرمت epub. دانلود رمان عشق خجالتی من جاوا،اندروید،ایفون،pdf - صفحه اصلی cicw-persianb.wikipediaa.ir/.../دانلود+رمان+عشق+خجال... Translate this page دانلود رمان غرور سرد و برفی من جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت ... دانلود رمان عشق خجالتی من موبایل و کامپیوتر .... برای دیدن رمانهای در حال تایپ اینجا و برای دیدن رمانهای کامل شده اینجا کلیک . ... و یه دلیل دیگه که این رمان رو نوشتم، واسه اینه که یاد بگیریم ظاهر بین نباشیم و از روی ظاهر آدمها قضاوت .... تغییراتی عجیب و باور نکردنی… دانلود رمان یک قدم تا تبسم جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت ... www.soozeh.ir/.../دانلود+رمان+یک+قدم+تا+تبسم+جاوا... Translate this page دانلود رمان یک قدم تا تبسم جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت ... ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، ePUB ، APK .... میشه اما خودش نه و این تازه شروع ماجراهای عجیب و غریبیه که هیچوقت برای هیچکس اتفاق نیفتاده . ..... خرید وی پی ان مخصوص ( کامپیوتر ، تبلت ،آیفون ، ایپد ، اندروید) با پورت pptp خرید

ود رمان این اسمش عشق نیست | نینا و busy کاربر نودهشتیا ... www.98ia.com › رمان و داستان › رمان ایرانی Translate this page Jul 30, 2014 - 51 posts - ‎48 authors یه عشق عجیب یه عشق نامعمول ، عشق یه قارون به یه پسر بیصدا ، به پسری ... با تشکر از نینا و busy عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا . دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF) ... برچسب : android, epub, iphone, jar, Java, PDF, آندروید, آیفون, ..... سلام من با تبلت وارد سایت میشم تبلت samsung ولی چرا وقتی کتاب ... دانلود رمان برای من بخون برای من بمون | هاوین امیریان کاربر ... www.98ia.com › رمان و داستان › رمان ایرانی Translate this page Dec 28, 2014 - 51 posts - ‎48 authors با تشکر از هاوین امیریان عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا . دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF) ... برای دیدن رمانهای در حال تایپ اینجا و برای دیدن رمانهای کامل شده اینجا کلیک کنید. ... برچسب : android, apk, epub, iphone, jar, Java, PDF, آندروید, آیفون, اندروید, ایفون, برای من بخون ..... این اصلا عجیب نیست :/ دانلود رمان پیش مرگ ارباب جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت | نگاه ... jetlink.ir › دانلودرمان › دانلود رمان برای کامپیوتر - Translate this page This site may harm your computer. سلام, چرا جلد این رمان با جلدی که توی سایت مه تیک هستش فرق داره؟ ... هستید نگاه دانلود » دانلودرمان » دانلود رمان برای کامپیوتر » دانلود رمان پیش مرگ ارباب جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت ..... دانلود رمان من و این حال عجیبم جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت. دانلود رمان دو تخس شیطون برای تبلت | فیدکو irlearning.feedco.ir/.../دانلود+رمان+دو+تخس+شیطون+ب... Translate this page رمان دختر خراب بدون سانسور - نسخه PDF - دانلود رمان عاشقانهخیلی دنبال این رمان گشتم یه ... دانلود رمان غرور سرد و برفی من جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت .... برای دیدن رمانهای در حال تایپ اینجا و برای دیدن رمانهای کامل شده اینجا . .... دانلود رمان سنگدل های دوست داشتنی برای موبایل ، تبلت و کامپیوتر . .... تغییراتی عجیب و باور 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
A-D-S