رمان | رمان عاشقانه | نودهشتیا

رمان,رمان جدید,رمان نودهشتیا,خواندن رمان آنلاین,دانلود رمان جدید,رمان های زیبای عاشقانه ایرانی,رمان اجتماعی,نودهشتیا,داستان های واقعی

رمان | رمان عاشقانه | نودهشتیا

رمان,رمان جدید,رمان نودهشتیا,خواندن رمان آنلاین,دانلود رمان جدید,رمان های زیبای عاشقانه ایرانی,رمان اجتماعی,نودهشتیا,داستان های واقعی


A-D-S

جانم فدای رهبر سید علی

جانــم فــــدای رهــبــــر
همه رمان های وبلاگ مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و فعالیت میکند.

در صورت نارضایتی نویسنده رمان از وبلاگ برداشته خواهد شد!

برای ارسال رمان از تماس با ما اقدام کنید

ما در شبکه های اجتماعی

نویسندگان
تبلیغات
خرید بک لینک
چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۱ ب.ظ

جملات عاشقانه همراه با عکس نوشته

جملات عاشقانه همراه با عکس نوشته

جدیدترین جملات عاشقانه با عکس های کم یاب
بخش دوم ارسالی های پست عاشقانه در سایت
جملات عاشقانه

توچترت رو سرم واشد، تو به بارون حواست هست 

از آغوش تو می فهمم، چه فصلی تو لباست هست 

دارم دلگرم تر می شم، از این نزدیکی با آتیش 

کسی پشت من ایستاده ، که مثل کوه سرسختیش به اینکه چی تو فکرم هست،

کسی مثل تو واقف نیست  ما حسی که به هم داریم ، مثه جنس مخالف نیست …

تو رو دوس دارم و با عشق ، همیشه با تو همراهم  تو می فهمی چی می گم از ، ضمیر ناخودآگاهم..

بقیه عکس ها و جملات در ادامه مطلب



عکس نوشته ترانه ها, متن ترانه ها

کجا !؟, همین جاست

 

   آغوش ِ من !

 

   که روزی هزار بار می خوانمت که بیا

 

   و تو

 

   در هر هزار بار

 

   با شیطنتی تمام

 

   صدا نازک می کنی و

 

   باز هم می پرسی, کجا ؟

جملات عاشقانه زیبا

متن آهنگ های عاشقانه, عکس نوشته های زیبا

از اولش حق با تو بود انگار که دیر فهمیدمت تفصیر من بوده 

اگه سر دوراهی دیدمت تقصیر من بوده

اگه حرفی ازت نمیزدم خواستم که حرفامو بگم اما یکم دیر اومدم

زنده بودم به هوای تو که یک روزی تو آغوشت بمیرم

جای خالیمو تو آغوشت چقدر دیر اومدم که پس بگیرم اومدم که پس بگیرم تورو از چنگال تقدیر اومدم که مال من شی

اومدم اما چقدر دیر من فراموشت نکردم نه تو از یادم نمیری حتی الانم نمیشه عشقو از من پس بگیری

من بی خبر رفتم و تو چیزی نمیدونی ازم تقصیر تو نیست که الان رو برمیگردونی ازم

انقدر سوال تو سرمه اما نمیپرسم ازت انگار الان دیوونه ها حالم رو میدونن

فقط زنده بودم به هوای تو که یک روزی تو آغوشت بمیرم جای خالیمو تو آغوشت چقدر دیر اومدم که پس بگیرم

اومدم که پس بگیرم تورو از چنگال تقدیر اومدم که مال من شی اومدم اما چقدر دیر

من فراموشت نکردم نه تو از یادم نمیری حتی الانم نمیشه عشقو از من پس بگیری

.

جملات عاشقانه همراه با عکس

عکس عاشقانه, عکس نوشته عاشقانه

رد پاهامو پاک میکنم که این بغضتو از سرت وا کنی

من از من کلافم منو درک کن نمیخوام به من حسی پیدا کنی نمیخوام به من حسی پیدا کنی..

خودمم دارم از خودم میبرم نمیخوام بینی که عادت شده تو نیستی و دائم زمین میخورم..

نگاه کن به آوازه ی این سکوت نمیخوام تو رو حرف مردم کنم

تو زیباترین اشتباه ِ منی نباید تو رو با خودم گُم کنم نگاه کن به آوازه ی این سکوت نمیخوام تو رو حرف مردم کنم

تو زیباترین اشتباه ِ منی نباید تو رو با خودم گُم کنم نباید تو رو با خودم گُم کنم..

چقد گریه کردم که از خواب ِ من فقط قد یه لحظه بیدار شی خودم خستمو تو نباید دیگه به این خستگیام گرفتار شی

شبیه کدوم حس ِ خوب تو ام سراپای من چیزی جز درد نیست نمیخوام به من حسی پیدا کنی خودمم حواسم به این مرد نیست..

نگاه کن به آوازه ی این سکوت نمیخوام تو رو حرف مردم کنم تو زیباترین اشتباه ِ منی نباید تو رو با خودم گُم کنم

جملات عاشقانه

عکس عاشقانه متن دار

نمیدونم تو تنهاییت واسه من جایی هست یا نه میون ما یه دیواره بگو میشه شکست یانه

توی هرساعت و هرروز توی هرروز و هر هفته تو آتیشی به پا کردی که دودش تو چشم رفته

خیالت تخته ازینکه تو فکرم جز تو هیجکس نیست واسه فهمیدن دردم سکوت هرشبم بس نیست مث کابوس میمونه همه شبهای بی خوابی چه سخته

نیستی و دیگه کنار هم نمیخوابیم باهمه ی سختی ها چیزی توی زندگیم غیر نبودن تو

منو نشکسته همه ی کوچه هایی که بی تو پا میزارم خیلی وقته واسه من مثل بن بسته… . با همه ی سختی هام . .

چیزی توی زندگیم غیر نبودن تو منو نشکسته همه ی کوچه هایی که بی تو پا میزارم خیلی وقته

واسه من مثل بن بسته گفتم این روزا میگذره دیگه گفتم مشکلات حل میشه میره اما تو نه حواست آخر قصه بود سخت بود

دیگه واست باورحسمون هنو بده تو گیجم گمم هرشب کابوسام بیشتر شدن گفتم بمون حیفشنکن گفتم به رفتن هی فکر نکن

این زندگی بعد از رفتنت هریک ثانیش یکسال می گذره عکست حرفام و انگار میشنوه بگو دستات کی باز پیشمه

هی می خواستم از دست نره این زندگی برزخ نشه که رفت که شد من موندم و یه عکس یه بغض

عکس های عاشقانه

عکس نوشته ترانه ها | ترانه نوشته های عاشقانه زیبا

من به تو دلگرمم با اینکه برف میاد یه روزی میای و لبام به حرف میاد…

من به تو و فردا خیلی امیدوارم… خیلی برام خوبه که تورو دوست دارم


نظرات خودتون و دل نوشته ها ثبت کنید


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
A-D-S